فرماندار اسلام ابادغرب مطرح کرد:

لزوم آمادگی اعضای مدیریت بحران جهت کنترل حوادث احتمالی ناشی از بارندگی ها

کد خبر: 306434
|
15:28 - 1399/09/09
نسخه چاپی
لزوم آمادگی اعضای مدیریت بحران جهت کنترل حوادث احتمالی ناشی از بارندگی ها
فرماندار اسلام آبادغرب در جریان بازدید از راهدارخانه شهرستان گفت: اعضای مدیریت بحران باید آمادگی کامل برای مدیریت حوادث احتمالی ناشی از بارندگی ها را داشته باشند.

به گزارشاسلام آباد خبر، جهانبخش حیدری فرماندار اسلام ابادغرب در بازدید از راهدارخانه شهرستان اظهار داشت: تا به امروز میزان بارندگی ها در سال جاری آبی به ۹۳ میلیمتر میرسد و امیدوارم در ادامه سال ، شاهد بارندگی های پر باری برای شکوفایی طبعیت و به خصوص کشاورزی و تقویت و تامین منابع زیر زمینی باشیم.

 

 


وی افزود: در جریان بارندگی ها ،احتمال جاری شدن سیل وجود دارد و لذا ضمن اینکه اعضای مدیریت بحران شهرستان باید از آمادگی کافی برای مواجه شدن و مقابله باحوادث ناشی از آنها برخوردار باشند ، در کنار آن رعایت اصول ایمنی  بوسیله مردم فهیم شهرستان از ضرورتهایی است که باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

 

 


فرماندار اسلام ابادغرب در پایان ضمن تاکید ویژه بر آمادگی راهدارخانه ها ابراز داشت: نقش راهدار خانه ها را در کنار پلبس راه در حفظ و نگهداری راهها و همچنین بازگشایی محورهای مواصلاتی در موقع بارندگی برف و وقوع کولاکها بسیارمهم و برجسته است و در حال حاضر برای انجام این ماموریت خطیر باید با برنامه ریزی لازم درجهت تمهیدات کافی قدم برداشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد