رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب مطرح کرد:

جشنواره ملی تئاتر مرصاد یک اعتبار ملی برای اسلام آبادغرب است و باید این جریان هنری را تقویت کنیم

کد خبر: 306478
|
14:43 - 1399/09/20
نسخه چاپی
جشنواره ملی تئاتر مرصاد یک اعتبار ملی برای اسلام آبادغرب است و باید این جریان هنری را تقویت کنیم
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب در جلسه پیگیری مشکلات نمایش شهرستان گفت: جشنواره ملی تئاتر مرصاد یک اعتبار ملی برای اسلام آبادغرب است و باید این جریان هنری را تقویت کنیم.

به گزارشاسلام آباد خبر،  جلسه پیگیری مشکلات انجمن نمایش شهرستان اسلام آباد غرب با حضور مسئولان گروههای نمایشی در محل مجتمع غدیر اسلام آبادغرب برگزار شد.  

 

 

در ابتدای این جلسه خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به جایگاه تئاتر اسلام آبادغرب گفت: نگاهی به کوتاه به جریان نمایش در اسلام آباد غرب بیانگر ظرفیت و پتانسیل نمایش در این شهرستان است. 

 

 

وی گفت: اگر نگاهی به هنرمندانی که امروز در سطح کشور بیاندازیم که در حوزه نمایش فعال هستند متوجه می شویم که چهره های شاخص هنری استان متعلق به این شهرستان است و توانسته اند در سطح بالایی قرار بگیرند و می توان گفت امروز برجسته ترین چهره های نمایش استان کرمانشاه متعلق به اسلام آبادغرب است و این حکایت از ظرفیت بالای این هنر در اسلام آبادغرب دارد. 

 

 

تمری با اشاره به  انتخاب دو نفر از جوانان این شهر در دو رویداد آینده استان به عنوان داور و ناظر انتخابات هیات رئیسه انجمن نمایش استان گفت: باید از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به ویژه جناب آقای فاضلی زاد که توجه ویژه ای به شهرستان اسلام آباد غرب در تمامی حوزه ها به ویژه نمایش داشته اند تقدیر و تشکر کرد و این موضوع بیانگر توان و ظرفیت نمایش شهرستان است. 

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب گفت: امروز جشنواره ملی تئاتر مرصاد یک اعتبار ملی برای اسلام آبادغرب است و باید این جریان هنری را تقویت کنیم. 

 

 

در ادامه هنرمندان نمایش شهرستان به پاره ای از مشکلات حوزه نمایش اشاره کردند و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب قول پیگیری آنها را داد. 

 

 

پیگیری فراخوان دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد برایرسال ۱۴۰۰ ، بهبود وضعیت دفار انجمن نمایش ، استفاده بیشتر از ظرفیت هنرمندان شهرستان در سطح استان و انتخابات آتی انجمن هنرهای نمایشی استان موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها