فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب:

همکاری مردم اسلام آبادغرب در رعایت شیوه نامه ها باعث پائین آمدن تلفات و بستریها در بیمارستان شده است

کد خبر: 306487
|
08:54 - 1399/09/23
نسخه چاپی
همکاری مردم  اسلام آبادغرب در رعایت شیوه نامه ها باعث پائین آمدن تلفات و بستریها در بیمارستان شده است
فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: اعمال محدودیت ها و همکاری مردم فهیم شهرستان در رعایت شیوه نامه ها باعث پائین آمدن تلفات و بستریها در بیمارستان شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر،  حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به نتایج محدودیت ها و همکاری مردم در مقابله با کرونا گفت: اعمال محدودیت ها و همکاری مردم فهیم شهرستان در رعایت شیوه نامه ها باعث پائین آمدن تلفات و بستریها در در بیمارستان شده است.

 

 وی افزود: کاهش و افزایش تلفات و بستری های کرونایی رابطه مستقیم بارعایت و یا عدم رعایت اصول سه گانه مقابله با کرونا یعنی اهتمام به فاصله گذاری اجتماعی ، استفاده ازماسک و شستن مستمر دستها توسط مردم دارد و طبعا سیر نزولی امروز بیماری نشان از توجه شهروندان گرامی در عمل‌ به این موارد مهم دارد که قدردان رفتار فرهنگی مردم هستیم.

 

 حیدری اضافه نمود: وضعیت کنونی شهرستان نارنجی است و مشاغل سطوح ۳ و۴ تعطیل بوده و تیم های نظارتی بر روند امور جاری شهرستان نظارت دارند و با متخلفینی که پروتکلهای بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهند نمود.

 

 فرماندار اسلام آبادغرب با تاکید بر اینکه همه مردم  باید در گذر زمان مواظب خطرات ویروس کرونا به عنوان یک بیماری نو ظهور و پیچیده باشند گفت: عادی سازی رفتارها تا مادامی که ویروس کرونا وجود دارد میتواند زمینه ساز انتشار و گسترش این ویروس در میان جامعه شود و مردم را  با مخاطرات جدی مواجه سازد.


 حیدری در پایان تصریح کرد: متاسفانه همچنان عده ای از مردم با نادیده انگاشتن دستورالعملهای پیشگیرانه و با حضور در مراسم ختم و عزا  ، عروسی ها و دورهمی ها شرایط گسترش بیماری را به وجود می آورند و لذا انتظار داریم این عده برای کمک به حفظ سلامتی مردم پایبند به رعایت اصول بهداشتی باشند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها