فرماندار اسلام ابادغرب مطرح کرد:

اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی می تواند درمسیر پایداری از سلامت جامعه اثر گذار باشد

کد خبر: 306490
|
12:15 - 1399/09/24
نسخه چاپی
اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی می تواند درمسیر پایداری از سلامت جامعه اثر گذار باشد
فرماندار اسلام ابادغرب گفت: اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی میتواند درمسیر پایداری از سلامت افراد و خانواده ها‌ در محلات و در نهایت جامعه اثر گذار باشد

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه قرارگاه عملیاتی کرونای شهرستان اسلام آبادعرب با هدف بررسی آخرین اقدامات طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در فرمانداری بر گزار گردید.

 

این جلسه که با حضور اعضاء و به ریاست حیدری فرمانده قرارگاه برگزار شد اعضای قرارگاه گزارشی از مجموعه اقدامات انجام شده از ابتدای طرح تا بحال باجهت گیری سلامتی برای خانواده ها و محلات را به جلسه ارائه نمودند.

 


هماهنگی وانسجام بیشتر بین بخشی و همچنین کمیته ها و تیمهای قرارگاه و چگونگی افزایش مشارکت مردم برای اجرای طرح و نحوه رسیدن به اهداف آن و نیز فعال نمودن مرکز ۱۶ ساعته دوم و قرنطینه غیرخانگی از مهمترین مباحثی بود که در جلسه مورد بحث و گفتگو و تصمیم گیری قرار گرفت.

 


حیدری در این جلسه سرعت عمل و دقت نظر در اجرای طرح شهید سلیمانی را خواستار شد و عنوان داشت: با استفاده از ظرفیتهای در اختیار شهرستان و همچنین برنامه تدوین شده باید برای کاهش تهدید کرونا و پیشگیری از دامنه انتشار آن تا سرحد امکان تلاش نمود و در این ارتباط از هر کوششی نباید دریغ کرد.

 


وی افزود ؛ طرح شهید سلیمانی مدیربتی هوشمند است برای کنترل بیماری ویروس کرونا که اجرای دقیق آن‌ میتواند درمسیر پایداری از سلامت افراد و خانواده ها‌ در محلات و در نهایت جامعه اثر گذار باشد و همکاری مردم و سمنها در این ارتباط در تقویت سطح اجرایی آن اثربخشی را بدنبال خواهد داشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد