فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در روستا های بخش حمیل

کد خبر: 306491
|
13:53 - 1399/09/24
نسخه چاپی
دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در روستا های بخش حمیل
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در روستا های بخش حمیل شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، اقتدار پلیس و دستور قاطع مقام قضایی تعداد  ۱۲ نفر از عاملین نزاع دسته جمعی در روستا های بخش حمیل را روانه ی زندان دیزل آباد کرمانشاه کرد.

 

 

 سرهنگ محمد رضا یاری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع دو فقره نزاع دسته جمعی در روستا های بخش حمیل شهرستان اسلام آباد غرب بلافاصله تیم هایی از کارکنان انتظامی شهرستان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با حضور به موقع و اقتدار مثال زدنی پلیس تعداد ۱۲ نفر از منازعین که متاسفانه از ناحیه اعضای مختلف بدن نیز دچار جراحت های متعدد شده بودند دستگیر شدند.

 

 

وی در ادامه افزود : پس از انجام تشریفات قانونی و در اجرای دستور قاطع مقام قضایی هر ۱۲ نفر افراد دستگیر شده و روانه زندان دیزل آباد کرمانشاه گردیدند.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با افرادی که با اقدامات خود باعث بر هم زدن نظم عمومی و سلب آرامش شهروندان می شوند برابر قانون به شدت برخورد می کند و شهروندان نیز در هنگام عصبانیت باید به کنترل خشم خود توجه بیشتری داشته باشند و برای حل مشکل و اختلاف های خود از راه های قانونی اقدام کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها