فرماندار اسلام آبادغرب در ششمین جلسه قرارگاه شهید سلیمانی مطرح کرد:

تقدیر از همکاری مردم اسلام آبادغرب در رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مدیریت کرونا

کد خبر: 306497
|
16:12 - 1399/09/26
نسخه چاپی
تقدیر از همکاری مردم  اسلام آبادغرب در رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مدیریت کرونا
در ششمین جلسه قرارگاه شهید سلیمانی ، فرماندار شهرستان و اعضای قرارگاه از از همکاری مردم اسلام آبادغرب در رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مدیریت کرونا تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  پیش از ظهر  جلسه وبینار نظارت بر مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کروناویروس با حضور استاندار کرمانشاه، روسای دانشگاه علوم پزشکی و مسئولین قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

در خاتمه این وبینار ششمین جلسه قرارگاه شهید سلیمانی برگزار شد؛ جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این جلسه پیشاپیش ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

 

وی با ارزیابی مفید و مثبت طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: 69 تیم مراقبتی، 12 تیم نظارتی و 80 تیم حمایتی در اجرای این طرح در شهرستان فعالیت می نمایند.

 

مهندس حیدری افزود: با تلاش این جهادگران سلامت بار بیماری رو به کاهش است و نقش مردم در کنترل بیماری خیلی مهم است.

 

فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از همکاری مردم  اسلام آبادغرب در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عنوان کرد: با همکاری اصناف، بازاریان، سمن ها، رسانهها و قاطبه مردم و شهروندان که در اوج همه گیری کرونا با ستاد کرونا همکاری داشته اند، امیدواریم این همکاری تداوم داشته باشد چون وضعیت شکننده است و اگر مردم رعایت نکنند به وضعیت قرمز برمی گردیم و شهرستان در وضعیت قرمز قرار می گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار های اعلام شده از سوی مسئولین بهداشت و درمان استان، 45 درصد بستری های استان بالای 60 سال سن داشتند و 72 درصد مرگ و میر بالای 60 سال بوده است که این برای ما دردناک است.

 

حیدری تصریح کرد: نکته چالش زا در شهرستان برگزاری مراسمات عروسی و عزاست و نگرانی ما برای شب یلداست چون وضعیت شهرستان فوق العاده است و می طلبد که مردم بخاطر سلامت خانواده ها و جامعه از برگزاری دورهمی پرهیز نمایند.

 

در خاتمه این جلسه اعضای قرارگاه شهید سلیمانی پیشنهاداتی را جهت اجرای هر چه بهتر طرح ارائه نمودند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد