مدیر اداره آموزش و پرورش اسلام آبادغرب مطرح کرد:

در برگزاری امتحانات تابع دستورالعمل های وزارت آموزش و پرورش هستیم

کد خبر: 306499
|
14:03 - 1399/09/27
نسخه چاپی
در برگزاری امتحانات تابع دستورالعمل های وزارت آموزش و پرورش هستیم
مدیر اداره آموزش و پرورش اسلام آبادغرب گفت: در برگزاری امتحانات تابع مقررات و دستورالعمل های وزارت آموزش و پرورش و نیز تصمیمات اداره کل محترم هستیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، درآستانه آغاز امتحانات دی ماه دانش آموزان جلسه ستاد امتحانات مدیریت آموزش و پرورش با حضور مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش اسلام آباد غرب برگزار گردید.

 

 

عزیزی کارشناس مسئول سنجش اداره آموزش و پرورش ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، جلسه ستاد امتحانات دی ماه سال جاری به منظور هماهنگی و وحدت رویه در نحوه اجرای امتحانات تشکیل و مصوبات این جلسه به منظور اجرا به مدارس ابلاغ گردید.

 

 

وی از مدیران مدارس خواست جهت اجرای مصوبات این جلسه و سایر شیوه نامه ها و دستورالعمل های مربوطه شرایط لازم را فراهم نمایند.

 

 

برجی مدیر آموزش و پرورش نیز با اشاره به حساسیت برگزاری امتحانات دانش آموزان، از کلیه معاونین و کارشناسان اداره خواست تمام تلاش خود را جهت برگزاری امتحانات دی ماه در فضایی کاملا آرام و بدون حاشیه و مطابق دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل محترم  بکار گیرند.

 

وی افزود: در برگزاری امتحانات تابع مقررات و دستورالعمل های وزارت آموزش و پرورش و نیز تصمیمات اداره کل محترم هستیم.

 

برجی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت فوق العاده ای که در کشور و به تبع در شهرستان حاکم می باشد رعایت کلیه دستورالعمل های ستاد ملی کرونا لازم و ضروری می باشد و از مدیران مدارس خواست از اقدامات خود سرانه و فردی در برگزاری امتحانات در مدارس خودداری نمایند. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد