نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

محکومیت سخنان شیخ محمود امجد/ شیطان افراد را به بازی می گیرد

کد خبر: 306513
|
13:42 - 1399/09/29
نسخه چاپی
محکومیت سخنان شیخ محمود امجد/ شیطان افراد را به بازی می گیرد
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن سخنان شیخ محمود امجد، گفت: شیطان افراد را به بازی می گیرد و این همان معنای نفوذ است.

به گزارشاسلام آباد خبر، آیت الله نریمانی در گفتگو با خبرنگارمرصاددر خصوص محکومیت سخنان سخیف محمود امجد اظهار داشت: زمانی که این سخنان را شنیدم بسیار متاسف شدم چرا که تا قبل از این تصور دیگری از این فرد داشتم.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: انسان باید آگاه باشد چرا که هر کسی در هر موقعیتی نتواند موقعیت شناس باشد و در برابر دشمنان صف آرایی نداشته باشد و آب به آسیاب دشمن بریزید از درجه اعتبار ساقط می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: ایشان ظالمانه و غیر عادلانه نوک پیکان حمله خود را شخصیت مقام معظم رهبری قرار داده است کسی که تمام عمر برای اسلام دویده، جانباز است و یک عمر تبعید و دربدری کشیده است.

 

آیت الله نریمانی بیان داشت: مقام معظم رهبری چه کوتاهی در این انقلاب داشته که این فرد اینچنین سخیفانه در مقابل ایشان جبهه گرفته است.

 

این عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شیطان افراد را به بازی می گیرد و این همان معنای نفوذ است و دشمنان بر روی ایشان کار کردند و ابزار او هم فرزندش شده است و کار به اینجا رسیده که از این زبان با لباس روحانیت علیه اسلام و نظام اسلامی سخن گفته.

 

وی ادامه داد: آقای امجد اگر شما جای ولی فقیه بودی مگر می توانستی بهتر از رهبر عمل کنی! این فرد اگر کمی به خودش برگردد می تواند بفهمد هیچ گاه نمی توانست به خوبی رهبر عمل کند.

 

آیت الله نریمانی گفت: از این شنیدن این خبر بسیار متاسف شدیم و بلافاصله به همراه حضرت آیت الله علما و آیت الله عراقی اطلاعیه مشترکی در محکومیت این سخنان صادر کردیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد