فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب:

با "نه گفتن" به دورهمی های خانوادگی سلامتی را در شب یلدا به همدیگر هدیه کنیم

کد خبر: 306515
|
15:43 - 1399/09/29
نسخه چاپی
با "نه گفتن" به دورهمی های خانوادگی سلامتی را در شب یلدا به همدیگر هدیه کنیم
فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: با "نه گفتن" به دورهمی های خانوادگی سلامتی را در شب یلدا به همدیگر هدیه کنیم.

جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر،  با اشاره به فرارسیدن شب یلدا گفت: در شب یلدا به عنوان یک آیین ایرانی زیبا باید از دورهمی خودداری شود تا نعمت سلامتی به عنوان تضمین کننده حیات انسان در این شرایط کرونایی به خطر نیفتد.

 

وی افزود: شب نشینی و دورهمی ها از علل اصلی شیوع این ویروس منحوس است از شهروندان انتظار داریم در شب یلدا با نداشتن دورهمی های خانوادگی  و برگزاری یلدای مجازی سلامتی را به همدیگر هدیه کنیم تا شاهد افزایش آمار فوتی ها و مبتلایان نشویم.

 

حیدری تصریح کرد: هم اکنون شهرستان اسلام آبادغرب در وضعیت نارنجی قرار دارد و تغییر این وضعیت به قرمز یا زرد در گرو رفتار مردم است‌و قطعا برگزاری دورهمی ها در شب یلدا می تواند بازگشت به وضعیت قرمز را برای شهرستان بدنبال داشته باشد.

 

وی اضافه نمود: کرونا همچنان درکمین است و استمرار ادامه حیات در مبارزه با کروناست که  تداوم جریان عمر آدمی را به یلداهای دیگر درمسیر آینده ی بدون کرونا رهسپار می سازد.

 

فرماندار اسلام آبادغرب در خاتمه اظهار کرد: رفتار فرهنگی مردم فهیم شهرستان اسلام آبادغرب در همراهی با ستاد مدیریت کرونا ثابت کرده که نقش آنان همواره در همه عرصه ها سازنده بوده و امروز با درک وموقعیت شناسی عقلایی از وضعیت جاری  بیماری ، این همکاری و همراهی با هدف مقدس حفظ تندرستی در جامعه  آنرا در شب یلدا و با دوری از دورهمی ها به سطح اعلاء خواهند رساند و‌ با رعایت فاصله گذاری خانوادگی ، سلامتی را در این شب به یکدیگر هدیه خواهند داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد