فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

تغییر وضعیت اسلام آبادغرب از نارنجی به زرد/کرونا همچنان در کمین است؛ مردم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند

کد خبر: 306533
|
08:53 - 1399/10/02
نسخه چاپی
تغییر وضعیت اسلام آبادغرب از نارنجی به زرد/کرونا همچنان در کمین است؛ مردم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند
فرماندار اسلام آبادغرب گفت: عزم جدی مردم فهیم شهرستان اسلام آباد غرب در هفته های اخیر دراجرای محدودیت ها و رعایت‌ پروتکل های بهداشتی سبب شد ، این شهرستان از وضعیت نارنجی به وضعیت زرد تغییر پیدا کند.

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، با اشاره به تغییر وضعیت این شهرستان گفت: قرار گرفتن شهرستانها درهر وضعیتی تابع رفتار هوشمندانه مردم در مبارزه با ویروس کروناست و رسیدن شهرستان به وضعیت زرد در سایه عمل  توام با مسئولیت پذیری مردم شریف در انجام شیوه نامه های بهداشتی به نتیجه رسیده است که جای قدردانی صمیمانه از آنها را دارد.

 

 وی افزود: تغییر در وضعیت شهرستان ها تابع رفتار و کنش های مردم است و به همان میزانی که مردم در رعایت دستورالعملها و کاهش مرگ ومیرها و بستری ها موثر بوده اند ، به همان اندازه در صورت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی درافزایش مبتلایان، بستری ها و فوتی ها و همچنین بازگشت به وضعیت های نارنجی و قرمز و در نتیجه اعمال محدودیتها اثرگذار خواهند بود.

 

 حیدری تصریح کرد: کرونا همچنان در کمین است و زنجیره انتقال آن قطع نشده و همچنان وجود دارد که در صورت  بی توجهی به پروتکل های بهداشتی  و عدم فاصله گذاری اجتماعی  ، نزدن ماسک و نشستن دستها و یا تشکیل دورهمی ها مجددا گسترش پیدا میکند وسلامتی جامعه را به مخاطره می اندازد.

 

 فرماندار اسلام آبادغرب وضعیت زرد را شکننده دانست و بیان داشت:  رفتارهای هوشمندانه و مراقبت های فهیمانه مردم در تعیین وضعیتها بسیار حائز اهمیت است و انتظار می رود آحاد جامعه به این مهم توجه جدی داشته باشند که کرونا تمام نشده و از عادی ساختن رفتارها به طور جدی پرهیز کنند تا فضا به سمت سالم سازی محیط اجتماعی و کسب یک شرایط مطمئن رقم بخورد.

 

حیدری در پایان با اشاره به اینکه مراسم های شادی و عزا کانونهای انتشار ویروس کرونا هستند خواستار عدم برگزاری این مراسمات و رفتار همراه با مسئولیت پذیری توسط مردم بزرگوار شهرستان شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد