مدیرامور آبفا شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه حفر چاه مجتمع مومه ای شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 306535
|
16:21 - 1399/10/02
نسخه چاپی
 پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه حفر چاه مجتمع مومه ای شهرستان اسلام آبادغرب
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسلام آباد غرب از پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه حفر چاه مجتمع مومه ای خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صفوی مدیر امور آبفا شهرستان در معیت حیدری فرماندار و محمدی زاد بخشدار مرکزی اسلام آباد غرب با هدف پیگیری و اطلاع از روند پیشرفت پروژه حفر چاه مجتمع مومه ای از این پروژه بازدید نمودند.

 

جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از شرکت آب و فاضلاب، اظهار داشت: با توجه به نقش روستاها به عنوان جمعیت مولد، و در راستای جلوگیری از مهاجرت آنها و خالی شدن روستاها از سکنه، ارائه خدمات زیر بنایی به این جمعیت همواره حائز اهمیت بوده است. بنابراین تسریع در اجرای پروژه های روستایی باید در اولویت کاری همه ارگانها قرار گیرد.

 

سیداصغر صفوی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسلام آباد غرب گفت: با توجه به تاکید مدیر عامل شرکت آبفا در اولویت قرار دادن حل مشکلات آب شرب روستایی و پیگیری های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص حفر چاه مجتمع مومه ای، رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی روستاهای این منطقه در دستور کار شرکت قرار گرفت.

 

وی افزود: حفر چاه مجتمع مومه ای از پروژهای اولویت دار ما است، که با اتمام آن مشکل آبرسانی به روستاهای واقع در این منطقه رفع خواهد شد.

 

 صفوی در ادامه همچنین از پیشرفت ۳۰ درصدی این پروژه که فقط چند روز از آغاز آن می گذرد خبر داد.

 

 محمدی زاد بخشدار مرکزی اسلام آباد غرب در این رابطه به خبرنگار ما گفت: چاه آب شرب حاشیه روستای مومه ای از محل اعتبارات استانی وشهرستان به مبلغ حدود دومیلیارد تومان درحال اجرا می باشد وباراه اندازی این چاه، مشکل آب شرب روستاهای مومه ای وجاف بره سیمین دریک افق دراز مدت برطرف خواهد گردید.

 

وی از پیگیری دکتر بخشی پور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی جهت اجرای حفاری و تسریع در فرایند انجام پروژه تقدیر وتشکر نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد