به مناسبت هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی صورت گرفت؛

تقدیر از اداره سواد آموزی اسلام آبادغرب توسط فرماندار شهرستان

کد خبر: 306537
|
15:41 - 1399/10/03
نسخه چاپی
تقدیر از اداره سواد آموزی اسلام آبادغرب توسط فرماندار شهرستان
به مناسبت هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی توسط فرماندار شهرستان از اداره سواد آموزی اسلام آبادغرب تقدیر بعمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی جلسه شورای پشتیبانی اداره سواد آموزی با ریاست فرماندار شهرستان و با حضور مدیر آموزش و پرورش و رییس و کارشناسان اداره سواد آموزی در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

 

حیدری فرماندار شهرستان و رییس شورای پشتیبانی اداره سواد آموزی ضمن تقدیر از تلاش های گسترده و پیگیر اداره سواد آموزی شهرستان در شناسایی و آموزش بی سوادان، فعالیت های اداره سواد آموزی در یک سال اخیر را رضایت بخش دانست و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در آینده ای نه چندان دور ریشه کنی بی سوادی را جشن بگیریم.

 

برجی مدیر آموزش و پرورش نیز ضمن قدردانی از زحمات رییس و کارشناسان اداره سواد آموزی، کسب رتبه برتر کشوری توسط اداره سواد آموزی استان کرمانشاه را نشانه تلاش چشمگیر و بی وقفه همکاران اداره سواد آموزی در کل استان دانست و این موفقیت را به مجموعه همکاران اداره سواد آموزی تبریک گفت.

 

پرندین رییس اداره سواد آموزی اسلام آباد در ابتدای این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل اداره سواد آموزی گزارشی از فعالیت های یک سال اخیر این اداره را ارائه نمود و خواستار همکاری بیشتر ادارات و ارگان های دولتی جهت شناسایی افراد بی سواد با اداره سواد آموزی شد.

 

درخاتمه این جلسه لوح تقدیر کسب رتبه برتر کشوری توسط اداره سواد آموزی استان به فرماندار و رییس شورای پشتیبانی اداره سواد آموزی تقدیم گردید.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد