به مناسبت هفتم دی ماه با حضور کارشناسان اداره سواد آموزی صورت گرفت؛

تجدید میثاق با آرمان های شهیدان به مناسبت سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی

کد خبر: 306546
|
14:53 - 1399/10/04
نسخه چاپی
تجدید میثاق با آرمان های شهیدان به مناسبت سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی
به مناسبت هفتم دی ماه و سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی غبار روبی و عطر افشانی مزار شدا و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان توسط رییس و کارشناسان اداره سواد آموزی صورت گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر،  به مناسبت هفتم دی ماه و سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی، مدیر آموزش و پرورش و رییس و کارشناسان اداره سواد آموزی در معیت امام جمعه موقت شهرستان ضمن حضور در مزار شهیدان انقلاب اسلامی و با نثار شاخه های گل با آرمان های شهیدان تجدید میثاق نمودند.

 

 

پرندین رییس اداره سواد آموزی در  این خصوص گفت: این مراسم که به مناسبت سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی برگزار گردید با توجه به محدودیت های کرونایی، کارشناسان و تنی چند از آموزش دهندگان اداره سواد آموزی در معیت امام جمعه موقت شهرستان و مدیر آموزش و پرورش با حضور در گلزار شهدای شهرستان و در فضایی که با معنویت خاصی همراه بود با قرائت فاتحه به روح مطهر شهداء و امام شهداء، با آرمانهای والای امام و شهیدان تجدید میثاق نمودند.

 

 

وی افزود: برنامه های متنوعی با توجه به شرایط شیوع کرونا و اعمال محدودیت های بهداشتی در هفته گرامیداشت تشکیل نهضت سواد آموزی در حال اجراست که از جمله آنها تشکیل شورای پشتیبانی اداره سواد آموزی با ریاست فرماندار محترم شهرستان و تشکیل نمایشگاه صنایع دستی آموزش دهندگان در مرکز یادگیری محلی آزادی می توان نام برد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد