امام جمعه موقت اسلام آبادغرب:

امثال شیخ محمود امجدهمان کوته فکران صفین هستند/ میوه ی برجام سفره های مردم را خالی کرده

کد خبر: 306547
|
15:55 - 1399/10/05
نسخه چاپی
امثال شیخ محمود امجدهمان کوته فکران صفین هستند/ میوه ی برجام سفره های مردم را خالی کرده
امام جمعه موقت اسلام آبادغرب گفت: امروز میوه ی برجامی که قرار بود سفره های مردم را رنگین کند ، سفره های مردم را خالی کرده و مردم حتی قادر به تهیه ضروریات زندگی خود نیستند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  حجت الاسلام روح اله کرمی نیا امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان با اشاره به ارتباط برجام و وضعیت معیشت امروز مردم گفت: امروز میوه ی برجامی که قرار بود سفره های مردم را رنگین کند ، سفره های مردم را خالی کرده و میوه ی "گرانی" برجام عملاً معیشت مردم را به خاطر انداخته و مردم حتی قادر به تهیه ضروریات زندگی خود نیستند.

 



خطیب نماز جمعه اسلام آبادغرب همچنین با اشاره به ایثار و فداکاری کادر درمان به ویژه پرستاران از ابتدای شیوع کرونا تا کنون، ضمن تبریک سالروز ولادت باسعات حضرت زینب(س) و هفته پرستار و همچنین تشکر از ستاد کرونا و همه جهادگران سلامت شهرستان گفت: کادر درمان و پرستاران به عنوان سربازان خط مقدم سلامت با ایثار جان خود را به خطر انداختند تا سلامت مردم به خطر نیفتند که قطعا مردم ایران سختی ها و تلاش های این عزیزان را فراموش نمی کنند و قدردان این عزیزان هستند.




وی در بخشی دیگر از خطبه ها با اشاره به اعلام  وضعیت زرد در شهرستان ونقش همکاری مردم در این راستا گفت: سفارش اکید ما بر رعایت پروتکل های بهداشتی ست تا زنجیره انتقال این بیماری منحوس قطع شود و همراهی مردم شهرستان باعث شده مرگ و میر بر اثر کرونا در این شهرستان ۷۵ درصد کاهش پیدا کند و میزان بستری های بیماران کرونایی ۸۰ درصد کمتر شود.



حجت الاسلام کرمی خاطرنشان کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی به عنوان یک طرح بسیار مهم و کاربردی می تواند شیوع بیماری کرونا را در کشور کنترل و آن را قطع کند و در این دوران کرونایی آرامشی برای مردم به ارمغان بیاورد.

 

 

وی با اشاره به مناسبت های پیش رو گفت: نهم دی ماه یادآور جنگ های صفین و نهروان است، فتنه ها از زمان پیامبر اسلام وجود داشت و امروز هم با لباس جدید وجود دارد؛ امثال شیخ محمود امجد که جای جلاد با شهید را تغییر می دهند همان کوته فکران صفین هستند که برای عربستان خوش رقصی می کنند.

 



حجت الاسلام کرمی تصریح کرد: محمود امجد این کوته فکر بی بصیرت که روح اله زم را با این همه جنایات شهید خواند را باید در زمره مصادیق ریزش های عبرت آموز دوران انقلاب اسلامی به شمار آورد.


 

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: دشمنان با توهم باطل خودشان که با حذف فیزیکی این چهره های بین المللی، جبهه مقاومت را منزوی کنند اما کور خوانده اند و تفکر حاج قاسم زنده است و راه ایشان ادامه دارد و فرزندان این ملت با زدن سیلی محکم به دشمن در هر زمان و مکانی انتقام سخت را از دشمنان خواهند گرفت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد