توسط اعضای دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد مطرح شد؛

لزوم قرارگرفتن تئاتر مرصاد در سبد جشنواره های اداره کل هنرهای نمایشی

کد خبر: 306548
|
14:42 - 1399/10/06
نسخه چاپی
لزوم قرارگرفتن تئاتر مرصاد در سبد جشنواره های اداره کل هنرهای نمایشی
اعضای دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد در جلسه ای بر لزوم قرارگرفتن تئاتر مرصاد در سبد جشنواره های اداره کل هنرهای نمایشی تاکید نموند.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه نقد و بررسی جشنواره ملی تئاتر مرصاد با حضور اعضاء دبیرخانه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب در این جلسه گفت: تئاتر مرصاد برند تئاتر استان کرمانشاه است و توانسته است جایگاه ویژه کشوری خود را پیدا کند. 

 

وی افزود: نگاهی به سوابق و ریشه های بزرگان تئاتر استان نشان می دهد، تئاتر استان پیوند ریشه ای با تئاتر اسلام آبادغرب دارد و در این راستا تئاتر مرصاد نقش تاثیر گذاری داشته است. 

 

تمری خاطرنشان کرد: بیشتر انتقادات وارد شده به جشنواره از منظر مالی است اما از نظر کیفیت باید گفت جشنواره از سطح کیفی بالایی برخوردار است.


 در این جلسه اعضاء به کاستی های جشنواره و تلاش برای رفع آنها در ادوار بعدی جشنواره اشاره کردند.


 پیگیری قرار گرفتن جشنواره در سبد جشنواره های اداره کل هنرهای نمایشی و استفاده از ظرفیت نماینده شهرستان در این راستا ، دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تدوین فراخوان دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد و بحث و تبادل نظر در خصوص اعضاء شورای سیاستگذاری و کمیته هنری جشنواره محور بحث های این جلسه بود. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد