مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه مطرح کرد:

رونق و توسعه صنایع تبدیلی شهرستان اسلام آباد غرب گامی مهم در مسیر جهش تولید

کد خبر: 306551
|
11:13 - 1399/10/07
نسخه چاپی
رونق و توسعه صنایع تبدیلی شهرستان اسلام آباد غرب گامی مهم در مسیر جهش تولید
مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در بازدید از واحدهای صنایع تبدیلی بخش کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب، رونق و توسعه صنایع تبدیلی شهرستان اسلام آباد غرب را گامی مهم در مسیر جهش تولید دانست.

به گزارشاسلام آباد خبر، مهندس سعید کریمی مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی به همراه کارشناسان صنایع سازمان و شهرستان از طرح در حال اجرای آقای رسول اسدی که در زمینه تولید و بسته بندی  کشمش فعالیت دارد با ظرفیت تولید سالیانه ۸۰ تن و کارگاه بسته بندی زعفران متعلق به سرکار خانم معصومه گوهری بازدید کردند.

 


 مهندس کریمی در این بازدید، اجرای طرح بسته بندی کشمش را در راستای تکمیل زنجیره انگور استان که در حال شکل گیری است دانست و از تکمیل و توسعه طرح استقبال کرده و آنرا نیاز شهرستان و بازار در این شرایط دانست و خاطر نشان کرد چنین طرحهایی علاوه بر ارزش افزوده محصول، باعث اشتغالزایی در شهرستان نیز خواهد شد.

 


مدیر صنایع تبدیلی استان ضمن خرسندی از اجرای چنین طرحهایی در شهرستان یادآور شد، طرح بسته بندی زعفران علاوه بر اشتغال زایی ثابت، بدلیل خرید تضمینی این طلای سرخ از کشاورزان باعث ایجاد آرامش در بین آنها خواهد شد که این امر باعث افزایش سطح زیر کشت این محصول در شهرستان و استان خواهد شد.

 

مهندس کریمی مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی در پایان از مدیریت جهادکشاورزی اسلام آباد غرب  و مسئول صنایع تبدیلی شهرستان تقدیر و تشکر نمود و رونق و توسعه صنایع تبدیلی شهرستان اسلام آباد غرب را نمونه عینی جهش تولید و  گامی مهم در مسیر جهش تولید دانست و خاطر نشان کرد که این شهرستان باید الگویی برای سایر شهرستانها باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد