رئیس جمعیت هلال احمر اسلام‌آبادغرب خبر داد:

بی احتیاطی جوان اسلام آبادی رابه کام مرگ کشاند

کد خبر: 306552
|
12:16 - 1399/10/07
نسخه چاپی
بی احتیاطی جوان اسلام آبادی رابه کام مرگ کشاند
رئیس جمعیت هلال احمر اسلام‌آبادغرب گفت: سقوط یک جوان اسلام آبادی در حفره طبیعی کوه های اطراف شهرستان که منجر به مرگ وی شد.

 غلامرضا اسدی رئیس جمعیت هلال احمر اسلام‌آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: شامگاه روز گذشته توسط  آتش نشانی خبر سقوط یک‌نفر در حفره طبیعی واقع در کوه های اطراف شهرستان به جمعیت هلال احمر اعلام شد که بلافاصله تیم‌جستجو نجات در کوهستان جمعیت با تجهیزات کامل انفرادی و تیمی به منطقه اعزام‌شدند.

 


وی افزود: پس از استقرار تجهیزات نجات از چاه با ورود اعضای تیم و‌‌جستجو در حفره حدود ۵۰ متری و‌تلاش فراوان به واسطه صعب العبور بودن در نهایت به جسد فرد دسترسی پیدا کردند و توسط سه پایه نجات به قسمت دهانه چاه منتقل و‌ ساعت ۲۱:۰۰ همزمان با پایان‌عملیات تحویل عوامل انتظامی گردید.


 

رئیس جمعیت هلال احمر اسلام‌آبادغرب در این خصوص هشدار داد: همشهریان عزیز در هنگام گشت و‌گذار در طبیعت نهایت دقت را داشته باشند چرا که یکی از خطراتی که ما را تهدید می کند سقوط از ارتفاع  که گاهآ منجر به مرگ‌ می شوند و‌سالانه با چنین‌حوادثی مواجه می شویم لذا رعایت نکات ایمنی و‌دانش اصول کوه پیمایی قطعا  آمار این حوادث را به سیر نزولی خواهد کشاند.

 


وی در پایان از اعلام آمادگی معاون امداد و‌نجات استان جهت اعزام تیم‌ واکنش سریع، فرماندار محترم که دستورات لازم را برای انسجام یگانهای امدادی انجام دادند و‌نیز پیگیری های دادستان فهیم و اخلاق مدارو‌همچنین نیروی انتظامی، آتش نشانی، اورژانس، همکاران و‌نجاتگران تیم‌ تخصصی نجات در کوهستان جمعیت که با قبول خطرات ماموریت را انجام دادند تشکر و‌قدر دانی نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد