مدير جهاد كشاورزي شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

قلع بنای ۱۳ مورد مستحدثات غیرمجاز در اراضی ڪشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 306559
|
15:00 - 1399/10/08
نسخه چاپی
قلع بنای ۱۳ مورد مستحدثات غیرمجاز در اراضی ڪشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب
مدير جهاد كشاورزي شهرستان اسلام آبادغرب از قلع بنای ۱۳ مورد مستحدثات غیرمجاز در اراضی ڪشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب اعاده وضع به حال سابق طی شش ماه گذشته خبر داد.

 

 مهندس کامران کریمی مدير جهاد كشاورزي شهرستان اسلام آبادغرب درگفتگو با  اسلام آباد خبر، از قلع بنای ۱۳ مورد مستحدثات غیرمجاز در اراضی ڪشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب  اعاده وضع به حال سابق  طی شش ماه گذشته خبر داد و گفت در راستای اجرای مواد3 و ۱۰ قانون حفظ ڪاربری اراضی زراعی و باغ ها تعداد۳مورد فنس کشی ـ دیوارکشی  و ... از ساخت و سازهای غیر مجاز در چند روز گذشته در اراضي كشاورزي شهرستان اسلام آبادغرب قلع و قمع شد.

 


وی افزود: هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی برای ساخت ساز و بدون اخذ مجوزهای قانونی ممنوع بوده و مطابق قانون با تخریب اراضی زراعی و باغی برخورد خواهد شد و برای واحدهای تولیدی نیز تغییرکاربری با در نظر گرفتن نوع زمین، خاک و آب منطقه و سایر شرایط ضروری، بر اساس مقررات بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

 


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اعلام کرد: این روند در طول سال با جدیت ادامه دارد و گامی در جهت حفظ قدرت تولید و نیز پیشگیری از تعرض به اراضی کشاورزی و زمین خواری در شهرستان است.

 

کریمی تصریح کرد: هیچ تخلفی از چشمان تیزبین کارشناسان این اداره پنهان نخواهد ماند، و با اشاره به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی گفت: بر اساس پیگیری‌های مستمر این مدیریت درسال جاری از طریق سامانه ۱۳۱ و با حکم مرجع قضائی بالغ بر ۱۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوار کشی، بنا، محوطه و دپوی مصالح تخریب و پاکسازی شد.

 

وی با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همه مردم است، از شهروندان درخواست کرد ضمن درک اهمیت موضوع تولید غذا، به جهت پیشگیری از تبعات بعدی آن، نسبت به عملکرد سودجویان هشیار بوده و از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، این مدیریت را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد