رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۱۸۱ زرهی مطرح کرد:

روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی است/حاج قاسم‌ها در دل، ۹ دی‌ها پرورش خواهند یافت

کد خبر: 306560
|
15:17 - 1399/10/08
نسخه چاپی
روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی است/حاج قاسم‌ها در دل، ۹ دی‌ها پرورش خواهند یافت
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۱۸۱ زرهی گفت: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است .

به گزارشاسلام آباد خبر،  حجت‌الاسلام هادی رشیدی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۱۸۱ زرهی در جمع کارکنان این تیپ گفت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه سال۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید .

 

 


وی افزود:  حماسه نهم دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 

 


  حجت‌الاسلام رشیدی بیان داشت روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است .

 

 


 همچنین حجت‌الاسلام رشیدی در خصوص سالروز شهادت سردار سرافراز شهید سلیمانی گفت:  شهادت سردار سلیمانی اوج عزت واقتدار ملت بود ودر سالگرد این شهید بزرگوار در می یابیم که حاج قاسم‌ها در دل، ۹ دی‌ها پرورش خواهند یافت و باید بدانیم و آگاه باشیم که دشمن در مقابل این بصیرت بالای مردم هیچ گاه به اهداف خودش نخواهد رسید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد