فرماندار دالاهو مطرح کرد:

حاج قاسم سلیمانی عبد صالح خدا و خادم بی ادعای مردم وجان برکف میدانهای خطر بود/پرورش حاج قاسم ها در دامان مقدس مادران ایرانی

کد خبر: 306561
|
15:46 - 1399/10/08
نسخه چاپی
حاج قاسم سلیمانی عبد صالح خدا و خادم بی ادعای مردم وجان برکف میدانهای خطر بود/پرورش حاج قاسم ها در دامان مقدس مادران ایرانی
فرماندار دالاهو در کارگروه زنان و خانواده شهرستان با اشاره به نقش مادران ایرانی در پرورش حاج قاسم ها، گفت: حاج قاسم سلیمانی عبد صالح خدا و خادم بی ادعای مردم وجان برکف میدانهای خطر بود.

به گزارشاسلام آباد خبر،  کارگروه زنان و خانواده شهرستان دالاهو صبح امروز دوشنبه ۸ در محل فرمانداری شهرستان دالاهو برگزار گردید.

 

 

در ابتدای این جلسه خانم رنجبر مشاورفرماندار در اموربانوان گزارشی از فعالیتها و برنامه های اجرا شده در زمینه مقابله با کرونا ویروس و همچنین برنامه های در دست اقدام در ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ارائه کرد.

 

 

کرم محمدی فرماندار شهرستان دالاهو با اشاره به سه محورمورد بحث اظهار کرد:  بازگویی وبیان فضیلت های دخت گرانقدر پیامبر عظیم الشأن اسلام، نشر ارزشهای والای اسلامی وبهترین الگو و سبک زندگی برای بشریت و به ویژه مسلمانان می باشد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی که محبوب ملت ایران و یک الگوی ملی و شخصیتی برجسته و ماندگار درتاریخ ایران زمین می باشد ، در دامان یک زن در مقام مقدس مادر، رشد و پرورش یافت . ما افتخار می کنیم که مادران این سرزمین چنین فرزندان برومند ، فداکار، اندیشمند و بااخلاصی تربیت و تحویل جامعه می دهند .حاج قاسم سلیمانی عبد صالح خدا و خادم بی ادعای مردم وجان برکف میدانهای خطر بود.

 

 

 فرماندار شهرستان دالاهو گفت: در مقابله و تلاش برای مهار بیماری کرونا ویروس همه مردم شهرستان تلاش کردند، اما نقش زنان هم در مقام مادر، هم در کسوت سفیر سلامت خانواده ها و هم در لباس پرستاری ، پزشکی و مامایی نقشی برجسته و بارز و ستودنی است.

 

 

وی افزود: همه ما باید در راستای کاهش و قطع زنجیره کرونا ویروس تلاش کنیم، لازمه توفیق در این راه رعایت پروتکل های بهداشتی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد