مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مطرح کرد:

در مقابل خواص بی بصیرت باید تمام قد ایستاد چون خط قرمز انقلاب ولایت است/ علما مراقب خط نفوذ فرهنگی در کرمانشاه باشند

کد خبر: 306565
|
16:50 - 1399/10/09
نسخه چاپی
در مقابل خواص بی بصیرت باید تمام قد ایستاد چون خط قرمز انقلاب ولایت است/ علما مراقب خط نفوذ فرهنگی در کرمانشاه باشند
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مردم حواس شان باشد که در مقابل خواص بی بصیرت باید تمام قد ایستاد چون خط قرمز انقلاب ولایت است و با کسی تعارف ندارد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹دی‌ و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه علمیه اسلام آبادغرب اظهار داشت: در 9 دی مردم دنباله رو موسایی شدند که برای خدا حرکت کردند و خدا راه را برای آنان باز کرد ، مقام معظم رهبری در خرداد دوسال پیش در حرم مطهر امام(ره) فرمودند اگر در مقابل شما صخره ای قرار گرفت حق برگشت ندارید یا صخره را دور بزنید یا از روی آن رد شوید یا صخره را خرد کنید، کسی حق برگشت به عقب ندارد چون حرکت شما حرکتی عین موسی و قومش است و خدا راه را برای شما باز می کند تا سد استکبار را بشکنید و هر که با خدا باشد خدا راه را برایش باز می کند، قوم موسی چون با ایمان و توکل به خدا حرکت کردند خداوند رود نیل را برای آنان شکافت و فرعونیان بدنبال آنان آمدند و گرفتار شدند.

 

 

 

وی افزود: فتنه گران می خواستند مملکت را به هم بریزند و این ادامه داشت تا روز عاشورا، چون به امام حسین(ع) جسارت کردند، مردم برای دفاع از حریم امام حسین(ع) به میدان آمدند و تعبیر بنده این است در روز عاشورا خداوند خودش وارد میدان شد و رگ غیرت دینی و انقلابی مردم بیرون زد و بخاطر جسارت به ساحت مقدس اباعبدالله مردم وارد میدان شدند و غائله را ختم نمودند.

 

 

حجت‌الاسلام یوسف احمدی عنوان کرد: خداوند به ما وعده داده؛ وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ ، یعنی شما مردمی هستید که خدا رود نیل را برای شما باز کرده، شما مردمی هستید که 9 دی را خلق کردید لذا باید حواستان باشد چون خداوند این همه لطف در حق شماکرده که در حق دیگران نمی کند، لذا این ایام مرتب باید به مردم یادآوری شود و در مسیر انقلاب اسلامی باهیچکس دست برادری ندادیم و اگر جایی اصول زمین بماند با هرکسی و در هر مقامی، شخصیتی که حرمت نظام اسلامی را حفظ نکند مردم آنها را پایین می کشند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در مسیر انقلاب هر چند وقت یک بار برخی در دریای طوفانی انقلاب بر اثر موج ها بیرون می افتند لذا باید مردم حواس شان باشد که در مقابل خواص بی بصیرت باید تمام قد ایستاد چون خط قرمز انقلاب ولایت است و با کسی تعارف ندارد. امام(ره) فرمود ملاک حال فعلی افراد است برخی ها تا دیروز بخاطر مطامع خود با انقلاب بودند و برای خود دنیایی درست کردند اما همین که خرشان از پل گذشت در مقابل انقلاب و ولایت موضع گیری کردند که با پاسخ سخت مردم روبرو شدند.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه  گفت: انشاءالله هدف این انقلاب رسیدن به دست امام زمان(ع) است لذا در این راه از هیچ چیزی نباید مضایقه کرد همانطور که از 1400 سال پیش اسلام در دوران های مختلفی ولایت توسط ابوذر، زینب(س) و... حمایت شده و بخاطر آن اسارت کشیدند و جان خود را نیز از دست دادند از این پس نیز توسط انسان های مخلص ادامه می یابد تا بدست امام زمان(ع) برسد. زینب (س) هیچ وقت در مقابل یزدی ها و یزید صفتان زانو نزد، مسئول مملکت ما، وزیرما حق ندارد در مقابل استکبار جهانی زانو بزند و آنهایی که خوار و ذلیل و مادی گرا هستند از بالا به آنها نگاه کنند و حتی در روابط دیپلماتیک باید اسلام ناب را از امام(ره) یاد بگیرند.

 

 

حجت‌الاسلام احمدی بیان داشت: در 9 دی وقتی دور هم جمع شویم باید به هم تذکر بدهیم که ما کسانی بودیم که موشک ها را به اسرائیل رساندیم و آنها شب خواب ندارند و دشمنان و خیانتکاران را در کشورهای غربی با آن همه سیستم های امنیتی و اطلاعاتی طوری به ایران آوردند که تمام جهان حیرت زده شدند و این اقتدار الکی بدست نیامده چون در کشوری زندگی می کردیم که طبق قانون کاپیتولاسیون یک ایرانی از سگ آمریکایی کمتر بود اما عزت ما بجایی رسید وقتی آمریکایی ها در خلیج فارس دستگیر می شوند از ترس لباس شان را خیس می کنند و این اقتدار به راحتی بدست نیامده است.

 

 

وی افزود: روحانیت از اول با این انقلاب بوده اند و هر گروه سیاسی که در این کشور تشکیل شده یک روحانی در راس آن بوده که اگر ما خودمان را تجهیز کردیم و خود را قوی کردیم و با اقتدار از نظام اسلامی دفاع کردیم دیگر کسی جرأت جسارت به ساحت ولایت را ندارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان  با اشاره به این هشدار رهبری که فرموند؛خط نفوذ فرهنگی در کشور راه افتاده، ولنگاری در کشور راه افتاده و در حال ترویج است و در مقابل کار فرهنگی باطل باید کار فرهنگی سالم و تمیز انجام داد، اظهار کرد: کرمانشاه در یک ماه گذشته تیتر یک اخبار دنیا شده، که پیش از این درخصوص خط نفوذ فرهنگی هشدار دادیم اما برخی توجه نکردند که اتفاق افتاد؛ برخی بازی های رقص نما در استان تحت عناوین ورزشی  به راه افتاد و برخی مسئولین ذیربط هم هیچ عکس العملی از خود نشان ندادند که بعدا" مشخص شد  ریشه نفوذ آنها در برخی کشورهای غربی  و عربی  است که با برخورد مسئولین قضایی مواجه شدند.

 

 

وی افزود: کسانی که تز کرمانشاه 2020 را داده بودند فیلم هایی را در تکیه معاون الملک بیرون دادند و فیلم های دیگری که با زبان و لهجه عبری تهیه شده بود که برخی از این فیلم ها در اختیار غربی ها قرار گرفته بود که قصد تغییر سطح فرهنگی کرمانشاه را داشته که برخی این قضیه فرهنگی و نفوذ فرهنگی را سیاسی قلمداد کردند که می خواهند آن از راه به در کنند.

 

 

شیخ یوسف احمدی گفت: علما در قضیه بی بصیرتی شیخ محمود امجد خوب به میدان آمدند و در قضیه بی حرمتی به تکیه معاون الملک در وسط میدان بودند و بعد از این نیز رصد کنند چون برنامه های فرهنگی دیگری در دست اقدام است نظیر رقص خانم ها در تبلیغات انتخاباتی و مسابقات بدنسازی خانم ها در کنار آقایان که اگر علمای ما علمای بیداری نباشند و اگر آمادگی نداشته باشند مثل شیخ فضل الله ها که جان شان را برای اسلام دادند مثل امام که تا آخر ایستاد اگر ما مقاومت نکنیم خط نفوذ به ایران خواهد آمد.

 

 

وی افزود: دشمن واکنش های ما را رصد می کند و همین تجمعات و اعتراضات به خط نفوذ، دشمن فهمید که حزب الهی هاو بچه انقلابی ها بیدارند و دیگر جرأت چنین اقداماتی را به خود نمی دهد، لذا 9 دی یکی از شعار های خداست و از آن روز هایی است که خداوند دوستش دارد ،حوادث که در این 40 ساله رخ داده هر کدام موجب تقویت انقلاب، نظام و اسلام خواهد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد