امام جمعه موقت اسلام آبادغرب:

ملت ایران برعلیه کشف حجاب رضا خان خون دادند و زیر بار ذلت نرفتند اما سند بی حجابی 2030 را با دست خودمان امضا کردیم

کد خبر: 306585
|
16:33 - 1399/10/12
نسخه چاپی
ملت ایران برعلیه کشف حجاب رضا خان خون دادند و زیر بار ذلت نرفتند اما سند بی حجابی 2030 را با دست خودمان امضا کردیم
امام جمعه موقت اسلام آبادغرب با اشاره به قیام خونین مردم قم در 19 دی 1356 برعلیه کشف حجاب رضا خان ملعون، گفت: ملت ایران خون دادند اما زیر بار ذلت نرفتند اما در ۲۰۳۰ این بی حجابی را با دست خودمان امضا کرده بودیم !

به گزارشاسلام آباد خبر،  حجت الاسلام روح اله کرمی امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه امروز شهرستان با اشاره به مفاد نامه ۴۵ امام علی علیه السلام به عثمان بن حنیف فرماندار بصره و تذکر ایشان درخصوص نشستن با اغنیاء و راندن فقرا اظهار کرد: برخی مسئولین می گویند من جمعه خواب بودم و بنزین گران شد و من خودم خبر نداشتم!!

 

 


وی با انتقاد از عملکرد مسئولین وبی توجهی نسبت به مشکلات معیشتی مردم، افزود: در کشور شیعه بالای شهر و پایین شهر چه معنا دارد؟ در پایین شهر یکی از گرسنگی و در بالای شهر یکی از پر خوری می میرد ! فقر در مناطق فقیر نشین موج می زند!  در حالیکه فلان جای شهرستان امکانات خوبی دارند!  این عدالت اجتماعی نیست!

 

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به قیام خونین مردم قم در 19 دی 1356 بر علیه کشف حجاب رضا خان ملعون، گفت: ملت ایران خون دادند اما زیر بار ذلت نرفتند اما در ۲۰۳۰ این بی حجابی را با دست خودمان امضا کرده بودیم !

 

 

وی تصریح کرد: سند ۲۰۳۰ یعنی شرف و ناموس خود را دست غرب دادن و لاغیر !

 

 

حجت الاسلام کرمی بیان داشت: ما در برجام همه چیز را باختیم، برجام یک معامله ی ایقاعی بود نه تعاقدی،  یک طرفه بود!!

 

 

 

امام جمعه موقت شهرستان عنوان کرد: حوزه های علمیه شهرستان وظیفه تربیت افرادی جوان برای آینده ی شهرستان در مسائل اعتقادی و فرهنگی را به عهده دارند لذا مدیران ارشد شهرستان ازاین مسأله غفلت نکنند  که اگر قرار هست برنامه ای فرهنگی یا سیاسی در شهرستان برگزارشود، نباید روحانیون یا حوزه علمیه شهرستان که متولی مسائل فرهنگی ند بی خبر باشند.

 

وی با تشکر از بعضی از ادارات که در جلسات از ایده و حضور روحانیون و اساتید حوزه ها استفاده می کنند، اما غفلت هایی هم مشاهده می شود که فعلا قابل ذکر نیست،  فرماندار محترم بعنوان متولی ادارات شهرستان نسبت به حضور روحانیون خوش فکر در مسائل فرهنگی و سیاسی شهرستان جهت تبادل نظر تاکید داشته باشد. باید فضایی مهیا بشود تا در عرصه‌های مختلف شهرستان روحانیون شرکت داشته باشند و از ایده ی فرهنگی و سیاسی آنها استفاده بشود.

 

حجت الاسلام کرمی در خطبه اول نیز به اخلاق اسلامی، رعایت سیره نبوی و نماز اول وقت سفارش نمود.

 

 

وی با تشکر از مردم به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی و زحمات پرستاران زحمتکش، از مردم خواست همواره دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند تا شاهد کاهش ابتلا به بیماری کرونا بشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها