امام جمعه شهرستان دالاهو در یادواره شهدای جاویدالاثر اسلام آبادغرب:

یکی مهمترین محورهای مکتب حاج قاسم سلیمانی حفظ وحدت است

کد خبر: 306601
|
15:18 - 1399/10/16
نسخه چاپی
یکی مهمترین محورهای مکتب حاج قاسم سلیمانی حفظ وحدت است
امام جمعه شهرستان دالاهو گفت: یکی از ویژگی های مکتب سرداردلهاحاج قاسم سلیمانی توجه به اتحاد و وحدت است که خیلی مهم بوده و هست.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یادواره ۲۵ شهید جاویدالاثر اسلام آبادغرب مراسمی با حضور خانواده شهدا و جمعی از مسولان در مسجد الزهرا این شهرستان برگزار گردید.

 

حجت الاسلام سید علی ساداتی امام جمعه شهرستان دالاهو در این مراسم با ادای احترام به مقام شامخ شهدا گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند به شهید سلیمانی به عنوان یک فرد نگاه نکنید به عنوان یک مکتب نگاه کنید این فرد چه ویژگی هایی داشته که رهبر و امام‌ مسلمین اینگونه او را به عنوان‌یک مکتب اسم میبرند این معنی که مدرسه و دانشگاه ورودی و خروجی دارند اثردارد در مکتب شهید سلیمانی باید نشست  و علم ، معرفت و حکمت یاد گرفت.

 

وی افزود: یکی از ویژگی های مکتب سرداردلهاحاج قاسم سلیمانی توجه به اتحاد و وحدت است که خیلی مهم بوده و دشمنان دین، ملت،مکتب ما از اول انقلاب با به وجود آوردن مسائل مختلف استفاده کردن از قومیت ، مذهب و سوء استفاده کردن از اینها باعث ایجاد تفرقه در ایران بودند.

 

 

حجت الاسلام ساداتی بیان داشت :مکتب شهید سلیمانی توجه به وحدت  به عنوان یکی از امور اساسی بود که لازم هست ما به صورت تخصصی به این موضوع بپردازیم.

 

ساداتی خاطر نشان‌کرد:یکی مهمترین محورهای مکتب حاج قاسم سلیمانی حفظ وحدت است و سپاه قدس که با رهبری شهید سلیمانی شکل می گیرد چه کسانی رو دور خودش جمع میکند یکی از آنها ملت ایران و عراق بود و  بین این دو ملت دوستی برقرار میکنه به همون شکل که‌با مدافعین حرم مراوده داشتن با نیروهای عراق هم مراوده داشتندواین باعث حرکت عظیم اربعین شد که در جهان به نمایش درآمد .

 

امام جمعه شهرستان دالاهو گفت : یکی دیگر از ویژگی های مکتب حاج قاسم سلیمانی ولایت مداری است بیشترین تاکید که ایشان‌ در وصیت نامه خود خطاب به همه داشته اند توجه به ولایت و رهبر معظم انقلاب است در جایی از وصیت‌نامه نوشته اند که اگر تمام علمای عالم یک طرف باشند و رهبر فرزانه یک طرف من طرف امام خامنه ای هستم‌ نامه باید پشت رهبر باشیم چون بیشترین هجمه ها بر علیه رهبر انقلاب اسلامی است ما باید همه همچون حاج قاسم سلیمانی تا آخرین نفس پشت رهبر و ولایتمدار باشیم.

 

وی اظهار داشت: شهداء با تمام اخلاص خود، جان خود را به پیشگاه خدا دادند و هر آن چه نزد خداوند است ابدی است و کسانی که همه هستی خود را در طبق اخلاص تقدیم کرده و با خدا معامله می کنند، زنده هستند و جاودانه خواهند ماند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد