به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرستان صورت گرفت؛

تجلیل از برگزیدگان مسابقه دلنوشته نویسی مرد میدان در اسلام آبادغرب

کد خبر: 306602
|
15:56 - 1399/10/16
نسخه چاپی
تجلیل از برگزیدگان مسابقه دلنوشته نویسی مرد میدان در اسلام آبادغرب
به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرستان از برگزیدگان مسابقه دلنوشته نویسی مرد میدان در اسلام آبادغرب تجلیل بعمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در راستای سلسه برنامه های فرهنگی هنری به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرستان اسلام آبادغرب از برگزیدگان مسابقه دلنوشته نویسی مرد میدان نجلیل  بعمل آمد.

 

در این مسابقه که با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب، دفتر تسهیلگری منطقه شهرستانی برگزار شد، خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره برنامه های فرهنگی هنری به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: شخصیت سردار سلیمانی در تاریخ معاصر ایران بی نظیر و کم نظیر است و سردار سلیمانی مورد احترام تمام گروهها و جریان ها در ایران بوده و هست. 

 

تمری افزود: امروز شاهد هستیم هنرمندان و علاقمندان به سردار سلیمانی در قالب های مختلف ارادت خود را به سردار سلیمانی نشان می دهند و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان اسلام آبادغرب نیز در این راستا اقدامات ارزشمندی را به انجام رسانده اند و نمونه این کار مسابقه دلنوشته نویسی مرد میدان بود که امروز شاهد تقدیر از نفرات شرکت کننده در این مراسم بودیم. 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها