دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در کرمانشاه:

رانت خواران سیاسی و اقتصادی ستون پنجم دشمن هستند/ آغاز گام دوم انقلاب با یک مبارزه بسیار سنگین

کد خبر: 306607
|
22:13 - 1399/10/17
نسخه چاپی
رانت خواران سیاسی و اقتصادی ستون پنجم دشمن هستند/ آغاز گام دوم انقلاب با یک مبارزه بسیار سنگین
محسن رضایی گفت: رانت‌خواران چه سیاسی و چه اقتصادی گروه سوم از ستون پنجم هستند که در پشت جبهه انقلاب قرار دارند.

به گزارشاسلام آباد خبر،شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، محسن رضایی امروز چهارشنبه در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه؛ اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده و رحلت عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت و اظهار داشت: در دو بعد حیات و شهادت قاسم سلیمانی می توان حرفها و صحبت های بسیار مهمی زد.

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در مورد حیات و جهاد ایشان در کرمان صحبت‌هایی داشتم و این بار در کرمانشاه یکی از قرارگاه‌های بزرگ ایران اسلامی و یکی از کانونهای جوشان انقلاب اسلامی در خصوص فلسفه شهادت این عزیز دل صحبت می کنم؛ شهادتی که منجر به بعثت عظیمی در ملت ایران شد.

رضایی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی با گام دوم انقلاب ارتباط الهی و فلسفی مهمی دارد، گفت: گام دوم انقلاب نیاز به خون شهیدی همچون شهید بهشتی ها و شهید مطهری ها داشت، همانطور که گام اول انقلاب در همان ماه‌ها و سال‌های اول با خون مجاهدان بزرگ آغاز شد این گام نیز به یک بعثت عظیمی نیاز داشت و قرعه به نام قاسم سلیمانی زده شد و امروز مصطفای گام دوم انقلاب نام گرفت.

وی ادامه داد: گام دوم انقلاب یک نهضت و قیام است، بسیاری ممکن است به دنبال این باشند که این گام دوم را عادی سازی کنند و از تبدیل شدن آن به یک نهضت جلوگیری کنند.

این مسئول اظهار داشت: مثل هر نهضت دیگری در شروع آهسته است و پیشکسوتان آن در ابتدا قلیل هستند اما کم کم بزرگ و عالم گیر می شود و جمعیت‌های گسترده‌ای به مسیر قاسم سلیمانی ها می پیوندند.

رضایی گفت: الان گام دوم انقلاب به یک نهضت تبدیل شده است، آیا مبارزه با فساد که در ایران شروع شده سرآغاز یک قیام نیست؟ آیا تشکیل یک مجلس انقلابی و جوان سرآغاز یک قیام نیست؟ آیا بعثت عظیمی که در تشییع قاسم سلیمانی صورت گرفت شروع یک قیام نیست؟ آیا هدف قرار دادن پایگاه قدرت بین‌المللی عین الاسد یک قیام نیست؟

وی اظهار داشت: قیام آغاز شده است و نباید عقب بیفتیم؛ کوله پشتی ها را باید بست و پوتین ها را به پا کرد که یک نهضت جدیدی در ایران اسلامی آغاز شده است و این نیاز به یک خیزش معنوی و الهی داشت که قاسم سلیمانی با خون خود مثل مطهری ها و بهشتی ها این جوانه هایی که در باغستان گام دوم انقلاب قرار دارند را آبیاری کرد.

رضایی ادامه داد: گام دوم انقلاب هم مثل نهضت ۲۲ بهمن و نهضت بسیجی هایی که به جبهه جنگ رفتند و سرزمین ها را آزاد کردند یک نهضت و قیام اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

وی افزود: این سومین قیام ملت ایران است که از طرفی با فقر و فساد و تحریم‌های اقتصادی مبارزه می‌کند و از طرفی شکوفایی فرهنگی اقتصادی را تشکیل می‌دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این قیام بسیار توفنده تر از قیام‌های گذشته است و ثمره اصلی انقلاب در این قیام سوم به دست می‌آید که دولت و جامعه نوین اسلامی با آن می تواند شکل بگیرد.

وی بیان داشت: هدف این انقلاب تنها دست رد زدن به سینه نامحرمان نیست بلکه هدف این است که شکوفایی فرهنگی و اقتصادی در جمهوری اسلامی به وجود بیاورد.

وی خاطر نشان کرد: گام دوم انقلاب اسلامی بدون مکتب قاسم سلیمانی تحقق پیدا نمی‌کند؛ گام دوم انقلاب یک مکتب و چراغ راه می خواست؛ گام دوم انقلاب را باید با راه مقاومت و راه قاسم سلیمانی طی کرد.

رضایی اظهار داشت: راه قاسم سلیمانی اصولی دارد که اولین اصل آن ولایت است که از ذات مقدس پروردگار شروع می شود تا به امام عصر(عج) و نایب ایشان و زمامداران انقلابی و مردمی می‌رسد و یک ریسمان را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه خدای متعال اراده‌اش جاریست گفت: ولایت خداوند عالم هستی را اداره می‌کند و هیچ برگی از درخت بدون اذن پروردگار نمی افتد و هستی صاحب و ولی دارد.

رضایی افزود: ولایت از اراده جاری خداوند متعال در اداره هستی شروع می‌شود تا به امام عصر و نائب امام زمان و زمامداران پاکدست حزب اللهی و مردمی می رسد؛ این ریسمان در گام دوم انقلاب باید محکم گرفته شود که اولین اصل مکتب قاسم سلیمانی همین است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: دومین اصل، اعتماد به نفس، خودباوری و "ما می‌توانیم" هست و هیچ مانعی نمی‌تواند در مقابل اراده بزرگ رزمندگان ما قرار بگیرد.

رضایی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس همین اعتماد به نفس و خودباوری باعث شد قیامتی به پا شود که با تکیه و توسل به ائمه معصومین موفق میدان شدیم لذا نباید معنویت در جامعه ما کنار برود. از ارزش‌های انقلاب و اعتماد به نفس و خودباوری هیچ بدی ندیدیم.

وی گفت: اصل سوم مکتب قاسم سلیمانی که راه پیاده سازی گام دوم انقلاب است خلاقیت، ابتکار عمل و نوآوری است همان کارهایی که قاسم سلیمانی در تأسیس حشدالشعبی، جیش الوطنی، فاطمیون، زینبیون و حیدریون انجام داد که یک ساماندهی نو بود.

رضایی ادامه داد: زمانی که داعش همه نیروها را جمع کرده بود که از بوکمال دفاع کنند چرا که می‌دانستند اگر اینجا را از دست بدهند کار تمام است، سردار سلیمانی گفته بود کمتر از سه ماه دیگر طومار داعش برچیده می‌شود و این اعتماد به نفس و خودباوری سردار را می‌رساند.

وی اصل چهارم مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را مردمی سازی عنوان کرد و افزود: امنیت برای مردم و با دست خود مردم به وجود می آید؛ قاسم سلیمانی با کمک مردم عراق و سوریه، داعش و النصره را عقب زد.

رضایی بیان داشت: مردمی سازی بدون توانمند‌سازی امکان پذیر نیست؛ پیاده سازی گام دوم انقلاب و پیمودن راه قاسم سلیمانی به توانمند سازی نیاز دارد اما متاسفانه تاخیر ۲۰ ، ۳۰ ساله‌ای در انتقال بین نسلی داریم چون میدان عملی درست نکردیم تا در میدان عمل توانمند سازی کنیم؛ مطمئن هستیم از کوره‌های داغ انقلاب قهرمانان بزرگی بیرون می‌آیند که شکست ناپذیر می شوند.

وی افزود: ولایت، اعتماد به نفس، خودباوری، خلاقیت، ابتکار عمل، نوآوری و مردمی سازی از اصول سردار سلیمانی هستند که با این اصول فقر، تبعیض، فساد و تحریم اقتصادی نمی‌تواند مانع پیشرفت کشور شود.

رضایی با بیان اینکه این که اسرائیل و آمریکا دست به دست هم دادند و بعضی از کشورهای عربی را به میدان آوردند تا حرف آخر را با جمهوری اسلامی بزنند، تصریح کرد: ما هم می‌گوییم خوب بزنید، صدها سلیمانی از ایران اسلامی بلند خواهد شد.

رضایی با اشاره به نقش ستون پنجم ها بیان داشت: یک بخش از ستون پنجمی که پشت جبهه گام دوم انقلاب فعال شدند، نفوذی ها هستند؛ پس از آنها بازیگران سیاسی که بسیار خطرناک هستند حتی ممکن است بزرگانی از این کشور را این بازیگران سیاسی بازی بدهند کما اینکه در ۳۰ سال گذشته کم نبودند بزرگانی از انقلاب که بازی خوردند.

این مسئول گفت: رانت‌خواران چه سیاسی و چه اقتصادی گروه سوم از ستون پنجم هستند که در پشت جبهه انقلاب قرار دارند و در روبرو نیز برخی از کشورهای عربی اسرائیل و آمریکا سازمان‌دهی جدیدی کردند.

وی افزود: بر این اساس گام دوم انقلاب با یک مبارزه بسیار سنگینی آغاز خواهد شد در این میان ترس دشمن از این است که اگر ایمان ایرانی ها وارد اقتصاد و فرهنگ شود تمدن بزرگی تشکیل می‌شود و تمام کشورهای اطراف به ایران وصل خواهند شد لذا به دنبال توطئه هستند که جلوی علم و فناوری و تکنولوژی های ایران را بگیرند.

رضایی خاطرنشان کرد: در ۲۰ سال آینده تمام انرژی های فسیلی تمام می شوند و ۷۰ درصد انرژی های آینده از خلیج فارس بیرون خواهد آمد لذا دشمن می‌داند اگر ایران به اینجا برسد غرب تمام شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمنان خطر بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را فهمیده اند، گفت: خونی که قاسم سلیمانی در بدن جوانان تزریق کرده است و روح بلند ایشان در مبارزه گام دوم انقلاب به کمک ملت ایران می‌آید و آینده ها خواهند فهمید که ملت ایران شکست ناپذیر است و راه شهدا و امام شهدا ادامه خواهد یافت.

وی افزود: اگر پشت سر رهبر پیش برویم به آرمانهای والای ایران خواهیم رسید.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها