مدیر اداره آموزش و پرورش اسلام آبادغرب مطرح کرد:

لزوم توسعه فعالیت های پرورشی در آموزش غیر حضوری/از تربیت معنوی دانش آموزان غافل نباشیم

کد خبر: 306623
|
14:24 - 1399/10/20
نسخه چاپی
لزوم توسعه فعالیت های پرورشی در آموزش غیر حضوری/از تربیت معنوی دانش آموزان غافل نباشیم
مدیر اداره آموزش و پرورش اسلام آبادغرب با تاکید بر لزوم توسعه فعالیت های پرورشی در آموزش غیر حضوری، گفت:باید از تربیت معنوی دانش آموزان غافل نباشیم.

به گزارشاسلام آباد خبر،   به دنبال بهبود نسبی شیوع ویروس کرونا و لغو برخی محدودیت ها، امروز شنبه بیستم دی ماه برجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان به همراه معاون آموزش ابتدایی و کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و کارشناسان آموزشی با حضور در مدارس سطح شهرستان از فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس در شرایط کرونایی بازدید بعمل آوردند.

 

در این بازدید برجی مدیر آموزش و پرورش و کارشناسان همراه ضمن حضور در مدارس سطح شهر به بررسی وضعیت اطلس یادگیری مدارس در شرایط کرونا، اسناد مالی و حسابداری، فضای فیزیکی آموزشگاه، امکانات کمک آموزشی مدارس، تأسیسات گرمایشی، آزمایشگاه و کارگاه، وضعیت بهداشت عمومی و میزان رعایت پروتکل های بهداشتی پرداخته و از نزدیک با همکاران دیدار و گفتگو نمودند.

 

همچنین در این بازدید سامانه دانش آموزی شاد و مشکلات دسترسی دانش آموزان به این سامانه و نیز بسته های آموزشی معلمان جهت بهبود یادگیری با توجه به غیر حضوری بودن آموزش مورد بررسی قرار گرفت.

 

جمال الدین برجی مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب در پایان این بازدیدها با تاکید بر انجام فعالیت های پرورشی اظهار داشت: هر چند که آموزش غیر حضوری شده است و مانند گذشته حضور پر شور و نشاط دانش آموزان را در فضای آموزشگاه شاهد نیستیم اما همانگونه که برای آموزش دروس دغدغه داریم باید برای فعالیت های پرورشی نیز دغدغه داشته باشیم و از تربیت معنوی دانش آموزان غافل نباشیم.

 

 وی ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در این زمینه، آنها را کافی ندانست و خواستار توسعه فعالیت های پرورشی توسط سایر همکاران و دبیران شد. وی تربیت اخلاقی و معنوی دانش آموزان را تنها وظیفه مربی پرورشی و معلم دینی ندانست و سایر همکاران را به همکاری در این زمینه فرا خواند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها