فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

کلیه ادارات شهرستان آموزش و پرورش را درضدعفونی مدارس یاری نمایند/ آموزش و پرورش بسترحضور دانش آموزان را فراهم نماید

کد خبر: 306634
|
15:18 - 1399/10/23
نسخه چاپی
کلیه ادارات شهرستان آموزش و پرورش را درضدعفونی مدارس یاری نمایند/ آموزش و پرورش بسترحضور دانش آموزان را فراهم نماید
فرماندار اسلام آبادغرب گفت: کلیه ادارات شهرستان آموزش و پرورش را درضدعفونی مدارس یاری نمایند و آموزش و پرورش بسترحضور دانش آموزان را فراهم نماید.

به گزارشاسلام آباد خبر، با توجه به بهبود شرایط کرونایی و قرار گرفتن شهرستان اسلام آباد غرب در وضعیت آبی جلسه بررسی شرایط و نحوه آغاز آموزش حضوری برخی کلاس ها در مدارس با حضور فرماندار و روسای ادارات شهرستان در محل دفتر فرماندار اسلام آباد غرب برگزار گردید.

جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان ضمن استقبال از این طرح اعلام نمود کلیه ادارات سطح شهرستان را ملزم نمود تا آموزش و پرورش را در اجرای این برنامه یاری نمایند.

 

وی همچنین از آموزش و پرورش خواست تا بستر سازی مناسبی در زمان باقی مانده تا اجرای طرح فراهم نماید تا انشاالله بدون کوچکترین نگرانی دانش آموزان در مدرسه حاضر و به آموزش مشغول شوند.

 

ایشان در ادامه افزود: دهیاران با هماهنگی بخشداری مرکزی در ضد عفونی مدارس و تهیه ماسک برای دانش آموزان اقدام نمایند.

 

 

برجی مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب با اشاره به بخشنامه وزارتی مبنی بر دایر نمودن کلاس آموزش حضوری برای برخی کلاس ها اعلام داشت: در این بخشنامه به دایر نمودن کلاس آموزش حضوری برای پایه های اول و دوم دبستان در مناطق وضعیت زرد و آبی و نیز کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50 نفر در مناطق وضعیت آبی و نیز هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش در خوشه دروس شایستگی های فنی و استاندارد آموزش مهارت و کارآموزی در مناطق  وضعیت زرد و آبی  اشاره شده است.

 

وی افزود در کلیه کلاس ها نباید جمعیت از 10 نفر تجاوز نماید و آموزش نیز در 30 دقیقه خاتمه یابد.

 

برجی بیان داشت: این بخشنامه به مدارس ابلاغ شده است و مدارس مشمول طرح آمادگی اجرای این آن را در اوائل بهمن ماه دارند.

 

وی در ادامه خواستار همکاری گسترده شبکه بهداشت و درمان در نظارت پیوسته و مستمر بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی را خواستار شد و از شهرداری و ارتش نیز خواست تا در امر ضد عفونی کردن مدارس آموزش و پرورش را یاری نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد