فرماندار دالاهو مطرح کرد:

غربالگری بیش از 3 هزار نفر در طرح شهید سلیمانی در شهرستان دالاهو

کد خبر: 306638
|
12:59 - 1399/10/25
نسخه چاپی
غربالگری بیش از 3 هزار نفر در طرح شهید سلیمانی در شهرستان دالاهو
فرماندار دالاهو گفت: در جریان طرح شهید سلیمانی در شهرستان دالاهو بیش از سه هزار نفرغربالگری شده اند.

به گزارشاسلام آباد خبر،کرم محمدی  فرماندار دالاهو در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان گفت: وی افزود: در جریان اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مجموعه بهداشت و درمان با همکاری سایر دستگاهها به ویژه بسیج سپاه شهرستان دالاهو،غربالگری را در مورد تعداد ۳۱۹۱ نفر در قالب ۶۳۵۳ خانوار انجام داده اند.

 

 

وی با بیان اینکه؛  طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه شهرستان دالاهو به بهترین وجه ممکن اجرا گردید، اظهار کرد: با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی  میزان بستری های شهرستان در ماه گذشته  از ۱۶ نفر به ۴ نفر و تعداد فوتی های شهرستان در آذر ماه  از ۶ مورد به ۲ نفر در دی ماه کاهش پیدا کرده است.

 

 

فرماندار دالاهو خاطرنشان کرد: اهتمام مردم و فداکاری مجموعه ادارات ذیربط بویژه شبکه بهداشت و درمان و بسیج سپاه پاسداران دالاهو وضعیت شهرستان را از زرد به آبی تغییر داده است به طور حتم تداوم این وضعیت به میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط همگان بستگی دارد.

 

 

محمدی تصریح کرد: تیم های نظارتی مشخص شده، مکلف به بازرسی میدانی و نظارت دقیق بر نحوه رعایت دستورالعمل های ابلاغی هستند چون تغییر وضعیت شهرستان کاملا شکننده بوده و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، آنرا دستخوش تغییرات می نماید.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد