امام جمعه موقت اسلام آبادغرب:

اقتدار جمهوری اسلامی مرهون ولایت است /دشمنان توان مقابله با ایران را ندارند

کد خبر: 306640
|
16:30 - 1399/10/26
نسخه چاپی
اقتدار جمهوری اسلامی مرهون ولایت است /دشمنان توان مقابله با ایران را ندارند
امام جمعه موقت اسلام آبادغرب گفت: امام جمعه موقت شهرستان با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی مرهون ولایت است، بیان داشت: این معنا و مفهوم ولایت فقیه ست؛ این دیده بانی ست که چراغ راه همه مظلومان عالم ست.

به گزارشاسلام آباد خبر،  حجت الاسلام روح اله کرمی نیا امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه شهرستان با اشاره به سه نکته بسیار‌ مهم در فرمایشات مقام معظّم رهبری،۱. بازهم‌ تاکید بر دولت جوان حزب اللهی ۲. قبله بعضی ها هنوز امریکاست ۳. ‏ورود واکسن انگلیسی و آمریکایی کرونا به ایران ممنوع است. به ایراد سخن پرداخت.

 

 

وی با اشاره به سخنان  یک تحلیلگر آلمانی که  ایران به قدرتی منطقه‌ای در خاورمیانه تبدیل شده است، عنوان کرد: این روزنامه‌نگار با بررسی دوستان و دشمنان ایران در خاورمیانه بر این باور است که ایران علیرغم دشمنانی در منطقه توانسته با سرمایه‌گذاری نظامی به قدرتی منطقه‌ای تبدیل شود.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با برشماری دشمنان جمهوری اسلامی ایران نظیر؛ اسراییل، آمریکا، عربستان، بیان داشت: دشمنان توان مقابله با ایران را ندارند.

 

وی افزود: چندین رئیس جمهور آمریکا تهدیداتی کردند و یکی ‌پس از دیگری قدرت جمهوری اسلامی ایران را دیدند و به زباله دان تاریخ پیوستند! اسرائیل هم که از ترس ایران خواستار کمک نظامی از جامعه جهانی شد!

 

 

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: جامعه جهانی به هیچ وجه به دنبال دشمنی با ایران و جامعه ایرانی نیست و جامعه جهانی خواسته ی اسرائیل را رد کرد.

 

حجت الاسلام کرمی  با اشاره به مواضع دوستان جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد:  سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که خود را سرباز ولایت میداند که در در آستانه جنگ ۳۳ روزه قدرت ایمان و اخلاص رزمندگان اسلام در جهاد در راه خدا و مبارزه با صهیونیزم و استکبار به جهانیان اثبات شد و در سوریه شاهد بودیم  شهید قاسم سلیمانی به سوریه رفت، در جمع دولت سوریه گفتند بشار می ماند و ما حمایت می‌کنیم. اما توصیه‌ ی رهبر انقلاب به آقای بشار اسد که توسط سردار سلیمانی به ایشان ابلاغ شد، این بود که می‌روید به آقای بشار اسد می‌گویید مردم خط قرمز ما هستند. اگر چنین اتفاقی بخواهد در سوریه بیافتد و نسبت به کشتار مردم بی‌تفاوت باشید،‌ روی حمایت ما حساب نکنید.

 

 

وی خاطرنشان کرد: روزنامه نیویورک تایمز آمریکا نوشته؛ ایران نشان داد آمریکا رو به افول ست؛ ایران سرنوشت دریاها را مدیریت می کند؛ ایران نشان داد هیچ ابرقدرتی نتوانست سرنوشت سوریه و بشار اسد را تغییر دهد، جز ایران.

 

امام جمعه موقت شهرستان با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی مرهون ولایت است، بیان داشت: این معنا و مفهوم ولایت فقیه ست؛ این دیده بانی ست که چراغ راه همه مظلومان عالم ست.

 

وی تصریح کرد: برای پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به تفکر عمار گونه و تفکر حاج قاسم سلیمانی نیاز است  که حوزه های علمیه ، دانشگاهیان و نخبه های جوان باید متولی این مهم باشند.

 

حجت الاسلام کرمی  عنوان کرد: باید مراقب بود که در برخی از پست ها و جایگاه های کلان کشوری، خواسته یا ناخواسته افراد بی سواد و غیر متخصص وارد نشوند این یک خطر جدی ست.

 

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در خطبه اول به ذکر فضائل حضرت زهرا (س) و ولایتمداری و ذکر مصائب آن حضرت پرداخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها