در پی کمک های سخاوتمندانه خیرین به ایتام و خانواده های بی سرپرست صورت گرفت؛

تقدیررئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب از خیرین شهرستان

کد خبر: 306648
|
16:01 - 1399/10/29
نسخه چاپی
تقدیررئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب از خیرین شهرستان
در پی کمک های سخاوتمندانه خیرین به ایتام و خانواده های بی سرپرست، رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب از خیرین شهرستان تقدیر نمود.

 

محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر، اظهار کرد: طی هماهنگی به عمل آمده با یکی از خیرین ۱۲ میلیون تومان برای مسکن یکی از مددجویان روستایی شهرستان هزینه گردید.

 

 

وی افزود: همچنین یکی از خیرین هزینه خرید کلیه لوازم منزل دو خانوار از خانواده های بی سرپرست شهرستان که در حال ساخت منزل هستند را تقبل کرده است.

 

 

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب در بخش دیگری از سخنان خود از اهدای ۱۰میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان خبر داد.

 

بیگزاده گفت: فرزندان محسنین افراد مددجویی هستند که پدر به عنوان سرپرست خانواده توان تامین هزینه های زندگی را برای آنان ندارد.


وی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از طرح اکرام،ایتام ومحسنین این نهاد گفت:در همین راستا  از طرف یکی از خیرین شهرستان مبلغ ۱۰میلیون تومان برای کمک به ایتام اهدا شد.

 

 رئیس کمیته امداد حمیل ضمن تقدیر از خیرین ابراز امیدواری کرد : با کمک‌ها و حمایت‌های خیرین نیک اندیش و اعتبارات امداد شاهدکمک های بیشتر در جهت رفع مشکلات مادی نیازمندان خصوصاً خانوارهای ایتام و محسنین باشیم.

 

گفتنی ست؛ خیرین شهرستان پیش از این با اهدای جهیزیه و وسایل گرمایشی از طریق کمیته امداد به یاری محرومان جامعه شتافتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد