رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اجرای عملیات خط تنسیق و خلع ید 110هکتار از اراضی ملی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 306649
|
11:02 - 1399/10/30
نسخه چاپی
اجرای عملیات خط تنسیق و خلع ید 110هکتار از اراضی ملی در اسلام آبادغرب
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری اسلام آبادغرب گفت: در حوزه استحفاظی شهرستان در سال جاری بالغ بر 80 هکتار بصورت یکجا خط تنسیق اجرا شده و بالغ بر 30 هکتار در مقیاس های کوچکتر خلع ید صورت گرفته است.

عباس قنبری مدیر منابع طبیعی شهرستان اسلام آبادغرب  در گفتگو با اسلام آباد خبر،   اظهار کرد: در حوزه استحفاظی شهرستان در سال جاری بالغ بر 80 هکتار بصورت یکجا خط تنسیق اجرا شده و در مجموع بالغ بر 30 هکتار در مقیاس های کوچکتر خلع ید صورت گرفته است.

 

 

وی افزود: تعدادی از زمین خواران شناسایی شده و پرونده ایشان به دستگاه قضایی ارجاع شده است، البته این موارد مربوط به سال های گذشته است که هرساله اقدام به تجاوز به حریم اراضی ملی نموده و  به زمین کشاورزی خود الحاق نموده اند.

 

 

مهندس قنبری عنوان کرد: شهرستان اسلام آبادغرب 135 هزار هکتار اراضی ملی دارد که با توجه به گسترده بودن اراضی ملی شهرستان و محدودیت های بودجه و اعتباری، نقاط حساس جنگلی در طول سالیان گذشته و سال جاری در اولویت قرار گرفته و سالانه 20 تا 30 کیلومتر خط تنسیق اجرا می گردد و امسال نیز تاکنون 20 کیلومتر خط تنسیق اجرا شده است.

 

 

وی ضمن تقدیر از همکاری دستگاه های قضایی و انتظامی شهرستان عنوان کرد: همکاری این عزیزان در حفاظات از اراضی ملی قابل تقدیر است و باعث دلگرمی همکاران ما شده است.

 

 

  

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد