فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب:

مهاجرت معکوس به روستاها در حقیقت بازگشت به فعالیت های تولیدی است

کد خبر: 306661
|
20:33 - 1399/11/04
نسخه چاپی
مهاجرت معکوس به روستاها در حقیقت بازگشت به فعالیت های تولیدی است
فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در جمع اهالی روستای سابق سراب کولسه گفت: مهاجرت معکوس وبازگشت مردم به روستاها در حقیقت بازگشت به فعالیت های تولیدی است.

به گزارشاسلام آباد خبر، جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب امروز در جمع عده ای از اهالی روستای سابق سراب کولسه که خواهان بازگشت به روستای متروکه خود هستند اظهار کرد:  دستگاه ها از جمله میراث فرهنگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید همه جانبه  خواسته مردم را اجابت کنند و با تمهیدات لازم ،شرایط مورد نیار را برای بازگشت اهالی را فراهم سازند.

 

 

وی افزود: مهاجرت معکوس وبازگشت مردم به روستاها در حقیقت بازگشت به فعالیت های تولیدی است.


 

حیدری خاطرنشان کرد: دستگاهها ازطریق همکاری باهم وهمراهی با مردم با اتخاذ تدابیر شایسته زمینه این بازگشت را فراهم سازند.این روستا ازروستاهای فعال در کارهای کشاورزی و فعالیت های دامپروری بوده که در سالیان گذشته ،اهالی آنرا ترک و راهی شهر اسلام ابادغرب شده و درحال حاضر با پیگیری مستمر از طریق فرمانداری و سایر دستگاهها خواستار مهاجرت از شهر به این روستا و ایجاد عمران و آبادانی آن هستند.

 

در این بازدید که با حضور گروه فنی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان، بخشدار مرکزی و رئیس بنیاد مسکن شهرستان انجام شد؛ تمامی راههای لازم به منظور تسهیل گری برای بازگشت مردم به روستا به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد