درجلسه ستاد مدیریت ویروس کرونا مطرح شد؛

افزایش آمار بستری های کرونایی در اسلام آبادغرب/تاکید بر رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی در شهرستان

کد خبر: 306673
|
13:57 - 1399/11/07
نسخه چاپی
افزایش آمار بستری های کرونایی در اسلام آبادغرب/تاکید بر رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی در شهرستان
درجلسه ستاد مدیریت ویروس کرونا اسلام آبادغرب بر رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی در شهرستان تاکید گردید و اعلام شد وضعیت بسیار شکننده است و آمار بستری ها رو به افزایش است.

به گزارشاسلام آباد خبر،  جلسه ستاد مدیریت ویروس کرونا در سالن جلسات شهدای مرصاد فرمانداری به ریاست حیدری فرماندار اسلام آباد غرب برگزار گردید.

 

درآغاز این جلسه دکتر نادری دبیر ستاد و رئیس شبکه بهداشت شهرستان با مروری بر مصوبات جلسات قبل اظهار داشت: وضعیت سلامت شهرستان در این هفته نیز در وضعیت آبی است ولی با توجه به افزایش تعداد موارد مثبت و تعداد بستری ها ، آمار مبتلایان به کرونا رو به افزایش است و خطر پیک چهارم فراگیری کروناویروس در راه است.

 

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، عنوان کرد: رعایت سه اصل مهم؛ ماسک زدن، رعایت فاصله فیزیکی و شستن دستها ازعوامل مهم پیشگیری از کرونا هستند، ضمن اینکه با رعایت فاصله اجتماعی از تجمعات پرهیز شود.

 

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این جلسه  اظهار کرد: شرایط فعلی بسیار شکننده است و بی توجهی و سهل انگاری می تواند شرایط را سخت و دشوار کند.


وی افزود: شهروندان برای کنترل و پیشگیری از کرونا همکاری خوبی داشتند که انتظار داریم این همکاری ادامه داشته باشد.


در این جلسه مصوبات جلسه قبل مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید نظارت بر اماکن عمومی و واحدهای خدماتی سطح شهر ادامه داشته باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها