در راستای بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

برگزاری کارگروه همیاری و تشکلهای مردمی شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 306674
|
15:49 - 1399/11/07
نسخه چاپی
برگزاری کارگروه همیاری و تشکلهای مردمی شهرستان اسلام آبادغرب
جلسه هماهنگی کارگروه همیاری و تشکل‌های مردمی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی امروز سه شنبه در محل کمیته امداد امام خمینی شهرستان برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر،  جلسه هماهنگی کارگروه همیاری  و تشکل‌های مردمی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی امروز سه شنبه با حضور روسای؛ هلال احمر، بهزیستی، تامین اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید،، دفتر تسهیلگری شهرستانی و مسئول موسسات مردم نهاد شهرستان برگزار شد.

 


محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ضمن اشاره به بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نهضت خدمات‌رسانی ادارات و دوایر و موسسات مردم نهاد به مردم شریف شهرستان، عنوان کرد: که بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی مردم هستند زیرا این ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند که در کلیه مناسبت های ملی مذهبی و در برابر تهدیدات بیگانه دائماً در صحنه بوده و باعث تقویت نظام و مسئولین بوده و هستند.

 


 وی افزود: بر ما مسئولین شهرستان واجب است که به مردم و محرومین خدمت بدون منت ارائه دهیم و از هیچ تلاشی برای قشر محروم و نیازمندان  کوتاهی نکنیم .

 


در خاتمه هوشنگ رزمدیده مسئول موسسات مردم نهاد شهرستان از کلیه اعضای شرکت کننده در جلسه خواست که  برنامه‌ها و فعالیت‌های یکساله خود را در قالب پاورپوینت و تهیه بنر به ستاد دهه فجر و در فضای مجازی ارائه دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد