قادری در گفت‌وگو با دانا مطرح کرد؛

مهلت دو هفته‌ای دولت برای اصلاح بودجه/ احتمال تصویب بودجه دو دوازدهم در مجلس

کد خبر: 306713
|
17:05 - 1399/11/14
نسخه چاپی
مهلت دو هفته‌ای دولت برای اصلاح بودجه/ احتمال تصویب بودجه دو دوازدهم در مجلس
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت برای اصلاح لایحه بودجه و ارسال آن به مجلس دو هفته فرصت دارد و در صورت خودداری از اصلاح لایحه، مجلس بودجه دو دوازدهم را تصویب خواهد کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر،جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادیشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد سرنوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ بعد از رد کلیات آن توسط مجلس، اظهار کرد: دولت دو هفته فرصت دارد تا لایحه بودجه را اصلاح کرده و دوباره به آن را مجلس ارائه دهد.

 
وی در مورد اینکه اگر دولت از اصلاح لایحه بودجه خودداری کرد، چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: در این صورت مجلس بودجه دو دوازدهم را تصویب خواهد کرد تا مشکلی برای کشور ایجاد نشود تا اینکه دولت بعد سرکار بیاید و لایحه بودجه را ارائه دهد.
 
این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: امیدواریم دولت به موقع برای اصلاح بودجه اقدام کند تا مجلس بتواند با توجه به روزهای باقی مانده تا پایان سال آن را نهایی کند و در غیر این صورت هم مجلس اقدامی جز تصویب بودجه چند دوازدهم ندارد.
 
قادری در پایان در مورد اینکه آیا مجلس می‌تواند خودش لایحه بودجه ۱۴۰۰ را اصلاح کند، گفت: در صورتی که دولت از اصلاح و ارسال آن به مجلس خودداری کند، مجلس می‌تواند خودش برای اصلاح و تصویب بودجه اقدام کند. همانگونه که دولت برای ارسال لایحه برنامه ششم اقدام نکرد و مجلس خودش اقدام به نوشتن برنامه ششم کرد.
 
انتهای پیام

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها