فرماندهان ارتش و سپاه اسلام آبادغرب مطرح کردند:

ماموریت اصلی سپاه و ارتش ایجاد امنیت است/ در سایه امنیت شکوفایی اقتصادی حاصل خواهد شد

کد خبر: 306737
|
14:25 - 1400/01/28
نسخه چاپی
ماموریت اصلی سپاه و ارتش ایجاد امنیت است/ در سایه امنیت شکوفایی اقتصادی حاصل خواهد شد
فرماندهان ارتش و سپاه شهرستان در اسلام آبادغرب عنوان کردند: ماموریت اصلی سپاه و ارتش ایجاد امنیت است و در سایه امنیت شکوفایی اقتصادی حاصل خواهد شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ علی کریمی فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی نزاجا با سرهنگ ارسلان سلطانقلی فرمانده سپاه پاسداران اسلام آباد غرب دیدار کرد.

 

 سرهنگ کریمی و تعدادی از مسئولین تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی با حضور در دفتر فرمانده سپاه پاسداران اسلام آباد غرب ضمن تبریک انتصاب ایشان، گفت:ارتشی و سپاهی نه فقط در شعار، بلکه در عمل نشان داده‌اند، «یک لشکر الهی هستند» و اعتقاد ما این است که دشمن با بکارگیری انواع ابزار و تجهیزات اعم از، رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و گروهک‌ها در صدد وارد ساختن ضربه و آسیب، به این مشت گره کرده است، بنابراین ما نباید اجازه کوچکترین نفوذ و جسارتی را به دشمن بدهیم و در مسیر خنثی کردن این دسیسه‌ها گام برداریم.

 

وی افزود: ماموریت اصلی سپاه و ارتش ایجاد امنیت است و الحمدلله اقتدار نیروهای مسلح در اوج آمادگی و وضعیت دفاعی بازدارنده قرار دارد.

 

 

سرهنگ پاسدار ارسلان سلطانقلی فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با تبریک روز و دهه ارتش به دلاور مردان ارتشی، اظهار کرد: سپاه و ارتش دو بازوی انقلاب هستند که وظیفه حفظ امنیت و رفع تهدیدات احتمالی را برعهده دارند.

 

وی افزود: در آستانه انتخابات سرنوشت ساز هستیم که برخی دشمنان با هجمه سنگین در فضای مجازی بدنبال پاشیدن بذر ناامیدی و دلسردکردن مردم هستند اما الحمدلله با وجود مشکلات اقتصادی مردم آگاه تر از گذشته پای انقلاب و ارزش ها ایستاده اند.

 

سرهنگ سلطانقلی عنوان کرد: الحمدلله نیروهای مسلح قدرتمند هستند و با اقتدار امنیت کشور را فراهم نموده اند و امنیت هم از نان شب برای مردم واجب تر است چون در سایه امنیت شکوفایی اقتصادی حاصل خواهد شد.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم ومسئولین سایه منحوس کرونا از سر مردم کم شود.

 

حجت الاسلام رشیدی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۱۸۱ زرهی ارتش در این دیدار عنوان کرد: دو بازوی نیروهای جنگ افزاری و معنویت باید همیشه درکنار هم باشند تا انشاءالله به اهداف مد نظر ولایت برسیم وخوشبختانه در نیروهای مسلح ما جوانان معتقد و معنوی پای کار هستند.

 

حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه اسلام آبادغرب در این دیدار سالروز ارتش جمهوری اسلامی و حلول ماه مبارک رمضان را به ارتشیان دلاور تبریک گفت.

 

  •  

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد