آمادگی کامل ناجا برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن/ در کشور امنیت با ثبات و پایداری داریم

کد خبر: 306806
|
14:00 - 1400/02/22
نسخه چاپی
آمادگی کامل ناجا برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن/ در کشور امنیت با ثبات و پایداری داریم
آمادگی کامل ناجا برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن/ در کشور امنیت با ثبات و پایداری داریم : فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تلاش می شود انتخاباتی سالم، پرشور و امن در کشور برگزار شود، گفت: حفظ امنیت، آرامش و نظم بخشی در جامعه وظیفه ناجا است. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تلاش می شود انتخاباتی سالم، پرشور و امن در کشور برگزار شود، گفت: حفظ امنیت، آرامش و نظم بخشی در جامعه وظیفه ناجا است.

به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک،سردار حسین اشتری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: انتخابات فرصت بزرگی برای کشور است که مردم در صحنه حاضر می شوند و این حضور پرشور باعث عزت جمهوری اسلامی و مایوس شدن دشمنان می شود.

وی افزود: همه باید تلاش کنند تا انتخاباتی پرشور، سالم و امن برگزار شود که در این راستا رهبری فرمودند اول حضور مردم مهم است و در مرحله بعدی انتخاب اصلح و باید تلاش کرد همه در این روز پای صندوقها حاضر شوند و این رای به عزت کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: رهبری معیارهایی را برای انتخابات مشخص کردند و مردم هم می دانند کسی که ظلم ستیز، مردمی و عدالت محور باشد را باید انتخاب کنند تا بتواند از فرصت های داخل کشور استفاده کند و با روحیه انقلابی و جهادی مشکلات را حل کند. البته کارهای بزرگی در کشور انجام شده و باید کارهای بیشتری صورت گیرد.

نباید اجازه داد اتفاقات کوچک سبب تحرکات بزرگ شود

وی بیان کرد: خیلی از اتفاقات اطراف کشور به دلیل ناامن کردن در کشور ما بوده است که دشمن به هدفش نرسید و به دلیل هوشیاری رهبری، مردم و نیروهای مسلح و همچنین به برکت خون شهدا نتوانستند کشور را ناامن کنند که در این راستا نباید اجازه داد اتفاقات کوچک سبب تحرکات بزرگ شود.

سردار اشتری با اشاره به گستردگی کار نیروی انتظامی گفت: کار نیروی انتظامی از مرزها شروع می شود تا جاده ها و شهرها و تنوع ماموریت که به شکلی هر کدام از مردم کشور با نیرو انتظامی سر کار دارند و وظیفه مهمی که به عهده ناجا است، حفظ امنیت، آرامش و نظم بخشی در جامعه بوده که بسیار وظیفه حساسی است.

وی تصریح کرد: نعمت امنیت و سلامت از مهمترین نعمت هایی است که به آن اشاره شده و با توجه به وضعیت خاص کرونا اما باز هم به برکت خون شهدا و به برکت کشوری که متعلق به امام عصر(عج) است تعداد مبتلایان کمتر شده و کادر درمانی و همکاری مردم سبب کاهش شیوع شده است.

شهادت برخی از ماموران نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در کشور

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پلیس هوشمند افزود: پلیس هوشمند هم خدمت رسانی می کند و هم در اجرای ماموریت ها با دقت و سرعت بیشتری فعالیت خواهد داشت و امسال در سراسر کشور این مرحله از تحول را در کارها انجام می دهیم و از طرفی برای آموزشها توجه جدی می شود تا افراد حرفه ای تر در صحنه حاضر شوند.

وی با اشاره به شهدای ناجا گفت: بعد از دوران دفاع مقدس، نیروی انتظامی شهدای زیادی تقدیم کرده که به دلیل مبارزه با اشرار، حراست از مرزها و در داخل شهرها برخورد با مجرمین و افرادی که به حقوق مردم تجاوز می کنند که در این راستا برخی از همکاران ما برای ایجاد امنیت جان خود را تقدیم می کنند.

سردار اشتری بیان کرد: امروز نیروی انتظامی جایگاه خوبی در بین مردم دارد و اعتماد مردم بالاترین سرمایه است. پلیس همواره به صورت مقتدرانه در صحنه حضور داشته و با اقتدار توام با مهربانی برخورد کرد، ویژگی های مقتدر، هوشمند، مهربان باید در خدمت رسانی پلیس مد نظر باشد و با مردم به مهربانی رفتار و با قانون شکنان مقتدرانه برخورد می شود.

با هنجارشکنان به شدت برخورد می شود

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: با کسانی که جرمی انجام می دهند و ایجاد ناامنی می کنند مقتدرانه برخورد می شود، در سنوات قبل با اوباش با جدیت برخورد شده است، کسی که سلاح به دست می گیرد و سبب رعب و وحشت می شود مورد برخورد قرار می گیرد چرا که مردمی که هزاران شهید را تقدیم کرده اند، حقشان آرامش است و با زورگویان برخورد می شود و در این راستا تعدادی از ماموران ما در سال گذشته برای حفظ جان مردم به شهادت رسیدند.

سردار اشتری با اشاره به خدمات و فعالیت های سردار مهدیان نسب در استان گفت: ۴۴ ماه سردار مهدیان نسب در این مسئولیت مشغول خدمت بودند و اثرات فعالیت های ایشان کاملا روشن است.

وی بیان کرد: ایجاد حدود ۵۰۰ شغل، ارتقا برخی از کلانتری ها و تجهیزاتی که به سمت استان گسیل شده بخشی از فعالیت های صورت گرفته می باشد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تجهیزات مورد نیاز استان افزود: با توجه به کوهستانی بودن استان و خودروهایی که نیاز است کمک شده و همچنان کمک می کنیم تا تجهیزات مورد نیاز در اختیار قرار گیرد.

سردار اشتری با اشاره به موضوع قاچاق اظهار داشت: قاچاق یک نگرانی است و اگر فرآیندها اصلاح شود تخلفات کمتر می شود.

انتهای پیام/

    پربازدیدترین ها