دنیا شکستن استخوان‌ رژیم صهیونیستی زیر سایه ارزش‌های انقلاب رادید

کد خبر: 306876
|
17:21 - 1400/03/12
نسخه چاپی
دنیا شکستن استخوان‌ رژیم صهیونیستی زیر سایه ارزش‌های انقلاب رادید
دنیا شکستن استخوان‌ رژیم صهیونیستی زیر سایه ارزش‌های انقلاب رادید : سردار سلیمانی گفت: رهبر انقلاب فرمود رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و دنیا شکسته شدن استخوان‌های رژیم صهیونیستی را در نبرد ۱۲ روزه زیر سایه ارزش‌های انقلاب دید. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،سردار غلامرضا سلیمانی ظهر چهارشنبه در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان قزوین در سپاه صاحب‌الامر (عج) با اشاره به پیروزی رزمندگان حماس و جبهه مقاومت در نبرد ۱۲ روزه با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: روزهای گذشته حادثه بزرگی در مقابل چشمان ما و مردم دنیا رخ داد و هم‌زمان با سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، نبرد سیف القدس و دفاع ۱۲ روزه مردم فلسطین مقابل صهیونیست‌ها اتفاق افتاد که منجر به ظفر و پیروزی مردم فلسطین شد.

 

وی با بیان اینکه بدون شک این پیروزی یکی از حوادث گام دوم انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: این اتفاق تداوم راهبرد اصلی ملت ایران در آزادسازی خرمشهر بود.

 

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین افزود: با اشاره به نظریه تشکیل دولت یهود و خرید اراضی فلسطینی‌ها عنوان کرد: جهان اسلام در مقابل این فتنه هیچ تحرکی نشان نداد و جنگ‌های کوچکی رخ داد که در هر دو جنگ اعراب شکست خوردند اما امام راحل از خرداد ۴۲ فرمود مسئله اصلی جهان اسلام، فلسطین است.

 

وی با بیان اینکه آزادی فلسطین مظلوم از همان ابتدای انقلاب اسلامی یک راهبرد برای انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: امام در مقابل اندیشه نیل تا فرات رژیم صهیونیستی اندیشه آزادسازی فلسطین را مطرح کرد و همین اندیشه نیز روزی با انتفاضه سنگ آغاز شد و امروز به موشک رسیده است.

 

سلیمانی بیان کرد: گروه‌های مقاومت در بیست دقیقه بیش از ۲۰۰ موشک به طرف خاک فلسطین اشغالی پرتاب کردند و این تعداد موشک‌ها در مدت کوتاهی به ۴ هزار ۳۰۰ موشک رسید.

 

وی خاطرنشان کرد: تعطیلی فرودگاه‌های صهیونیستی برای اولین بار، خروج مردم از شهرک‌های صهیونیست نشین و عقب‌نشینی نیروهای رژیم دستاورد وحدت و مقاومت گروه‌های فلسطینی و تشکیل یک جبهه واحد بود.

 

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: برای اولین بار در تاریخ رژیم صهیونیستی، این رژیم نبرد رسانه‌ای را نیز واگذار کرد و دیدیم که مردم آزاده در سراسر دنیا نیز به اعتراض جنایات وحشتناک این رژیم غاصب به خیابان‌ها ریختند.

 

وی اضافه کرد: برای اولین بار امنیت رژیم صهیونیستی که مؤلفه اصلی این حکومت اشغالگر بود دچار فروپاشی شد و قطعاً اگر پروازها دایر بود بیش از نیمی از جمعیت شهرها خارج می‌شدند.

 

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات سوریه عنوان کرد: بار دیگر با توجه به انتخابات سوریه مشارکت فوق‌العاده صورت گرفت درحالی‌که شهرهای سوریه برابر حملات داعش ویرانه شده و جمعیت بسیاری ناجوانمردانه و مظلومانه به شهادت رسیدند اما در انتخابات به‌صورت پرشور شرکت کرده و جشن گرفتند.

 

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمود رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و دنیا شکسته شدن استخوان‌های رژیم صهیونیستی را در نبرد ۱۲ روزه زیر سایه ارزش‌های انقلاب دید.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه افق دید بسیجیان باید جهانی باشد، گفت: فروپاشی مکاتب و تمدن غرب در یک‌سو و قدرت گرفتن جهان اسلام با پیش‌قراولی ملت ایران و قدرت گرفتن انقلاب از سوی دیگر باعث شکست دشمن شده و امروز تمام امید نظام سلطه بر این است که از داخل کشور بتوانند رخنه کرده و این قدرت پیشرانه انقلاب را متوقف کنند.

 

وی اظهار کرد: دشمن موفقیت خود را در جدایی ملت از نظام و ناامیدی و دلسردی مردم دیده و در این مسیر از تمام توان خود بهره خواهد برد.

 

سلیمانی بیان کرد: حتی کسانی که نظریه‌های پایان تاریخ را داده‌اند، به افول و فروپاشی عرب اذعان دارند و کسی نمی‌تواند منکر این افول باشد.

 

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو دارای اهمیت بسیاری است و همه باید بر جلب مشارکت مردم تلاش کنیم و هرچه بیشتر مشارکت وجود داشته باشد ایران قوی، پرچم برافراشته‌تری خواهد داشت

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان یادآور شد: مشارکت بالا در همه عرصه‌ها پشتوانه ملت است و امیدواریم با کمک همه شاهد تحقق این مشارکت به‌مانند دفعات قبل باشیم.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها