لیگ ملت‌های والیبال| برد لاجوردی در ریمینی/ کاظمی امتیازآورترین بازیکن ایران شد

کد خبر: 306889
|
00:53 - 1400/03/15
نسخه چاپی
لیگ ملت‌های والیبال| برد لاجوردی در ریمینی/ کاظمی امتیازآورترین بازیکن ایران شد
لیگ ملت‌های والیبال| برد لاجوردی در ریمینی/ کاظمی امتیازآورترین بازیکن ایران شد : تیم والیبال ایران در پنجمین بازی خود برابر میزبان به پیروزی رسید. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در لیگ ملت‌های 2021 به مصاف ایتالیای میزبان رفت.

ولادیمیر آلکنو برای شروع این مسابقه از سعید معروف، میلاد عبادی پور، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد، صابر کاظمی، امیر حسین اسفندیار و آرمان صالحی استفاده کرد.

تیم ایران با چند تغییر نسبت به بازی گذشته کارش را مقابل میزبان آغاز کرد. شاگردان آلکنو شروع خوبی در این مسابقه داشتند و از همان ابتدا از حریف پیش افتاند. روندی که تا پایان بازی ادامه یافت.

ایتالیا اما پا به پای ایران پیش آمد و حتی توانست ست سوم را نیز از آن خود کند اما در نهایت این ایران بود که برتری خود را به حریف دیکته کرد و در یک بازی جذاب و برتر با نتیجه 3 بر یک و با نتایج ( 26 بر 24، 28 بر 26، 21 بر 25 و 25 بر 22)حریف را شکست دهد.

*کاظمی امتیازآورترین بازیکن ایران شد

در پایان این مسابقه صابر کاظمی، پشت خط زن تیم ملی والیبال کشورمان با کسب 24 امتیاز توانست عنوان امتیازآورترین بازیکن بازیکن میدان را به خود اختصاص دهد. پس از وی علی اصغر مجرد موفق به کسب 10 امتیاز برای ایران شد. 

در طرف مقابل هم گابریل نلی 20 امتیاز برای ایتالیا به دست آورد و یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش بود.

تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در لیگ ملت های 2021 فردا از ساعت 22 مقابل بلغارستان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد