توسط استاندار کرمانشاه و نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو صورت گرفت؛

پیگیری میدانی برای آغاز طرح جهش تولید و تأمین مسکن در اسلام آبادغرب/آغاز عملیات اجرایی بیمارستان دالاهو

کد خبر: 307037
|
00:23 - 1400/04/17
نسخه چاپی
پیگیری میدانی برای آغاز طرح جهش تولید و تأمین مسکن در اسلام آبادغرب/آغاز عملیات اجرایی بیمارستان دالاهو
استاندار کرمانشاه برای آغاز طرح جهش تولید و تأمین مسکن در اسلام آبادغرب پیگیری میدانی بعمل آورد و بیمارستان دالاهو را گلنگ زنی نمود.

به گزارش اسلام آباد خبر ،در سفر یکروزه مهندس بازوند استاندار کرمانشاه برای آغاز طرح جهش تولید و تأمین مسکن در اسلام آبادغرب پیگیری میدانی بعمل آورد و در حاشیه دو طرح در شهرستان را گلنگ زنی نمود.

 

کلنگ احداث اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب به زمین زده شد.

 

 در این آیین که صبح امروز پنج شنبه برگزار شد مهندس بازوند استاندار کرمانشاه ، دکتر بخشی پور نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، حیدری فرماندار اسلام آبادغرب، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان، سرهنگ سلطانقلی فرمانده سپاه شهرستان، دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر نادری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و جمعی از مدیران استانی و محلی حضور داشتند.

 

  این بخش در متراژ ۱۲۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱۳۲ میلیارد ریال احداث می شود.

 

 

 

 آغاز عملیات اجرایی مرکز آموزش و کارآفرینی بدره ای

 

 عملیات اجرایی مرکز آموزش اشتغال و کارآفرینی محله دامداری بدره ای صبح امروز با حضور مهندس بازوند استاندار کرمانشاه، دکتر بخشی پور نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شوری اسلامی، معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار، امام جمعه شهرستان، فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی آغاز شد.

 

 این مرکز در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و با زیربنای ۸۵۰ متر مربع با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال توسط اداره کل راه و شهرسازی بر اساس برنامه دو ساله به نمایندگی از شرکت بازآفرینی شهری در اسلام آباد غرب احداث می شود.

 

 مهندس بازوند استاندار کرمانشاه بامداد امروز برای کلنگ زنی چند طرح توسعه ای و بازدید از زمین محل اجرای طرح ملی مسکن به اسلام آباد غرب سفر کرد.

 

 

پیگیری میدانی برای آغاز طرح جهش تولید و تأمین مسکن

 

 استاندار كرمانشاه صبح امروز در بازدید از زمین ارتش اسلام آبادغرب گفت: با توجه به ظرفيت هاي اجرای طرح جهش تولید و تأمین مسکن در استان امروز در سفر به اسلام آباد غرب از محل زمین ارتش با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بازدید شد.

 

 

وی افزود: برای تسریع در انجام امور مربوط به واگذاری هفته آینده نشست مشترکی با حضور نمانیدگان وزارت راه و شهرسازی، نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی و ارتش برگزار می شود تا عملیات اجرایی این طرح در شهر پایلوت به عنوان استان پیشرو و پیشگام در کشور آغاز شود.

 

 

 طرح جهش تولید و تامین مسکن در راستای ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، تحویل رایگان زمین در محدوده و حریم شهرها به وزارت راه و شهرسازی جهت احداث مسکن و‌ تحویل به افراد فاقد مسکن اجرایی می شود.  

 

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان دالاهو

 

 عملیات اجرایی بیمارستان شهرستان دالاهو در زمینی به مساحت ۳۶۰۰ متر مربع با حضور استاندار کرمانشاه آغاز شد.

 

   هوشنگ بازوند  در مراسم آغاز عملیات اجرایی بیمارستان دالاهو که صبح امروز با حضور دکتر بخشی پور نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس، معاون عمرانی استانداری، رییس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد؛ اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری مستمر امروز شاهد تحقق یکی از مطالبات جدی مردم دالاهو برای دسترسی به خدمات درمانی هستیم.

 

 وی افزود: در زمان زلزله مردم این شهرستان خدمات داوطلبانه ارزنده ای داشتند و در بازدیها این مطالبه از سوی مردم مطرح می شود که با وجود مشکلات اعتباری و‌محدودیت های تخصصی با پیگیری مجدانه نماینده مردم در مجلس، همکاری و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی و مطالبه گری مردم عملیات اجرایی این طرح درمانی امروز آغاز شد.

 

بازدید از پروژه مسکن مهرفرهنگیان کرند غرب

 

 مهندس بازوند در ادامه سفر یک روزه به شهرستانهای اسلام آبادغرب و دالاهو از پروژه ۴۸۰ واحد مسکن مهر کرندغرب بازدید کرد.

 

 

 این پروژه هم اکنون با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مرحله محوطه سازی است که در فاز اول ۱۰۰ واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.

 

 در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستان نیز حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها