پس از کشف شبکه گسترده قاچاق در اسلام آباد غرب توسط سازمان اطلاعات سپاه صورت گرفت؛

درخواست اشد مجازات برای نابودگران جنگل های بلوط در اسلام آبادغرب

کد خبر: 307038
|
15:28 - 1400/04/19
نسخه چاپی
درخواست اشد مجازات برای نابودگران جنگل های بلوط در اسلام آبادغرب
پس از انهدام شبکه گسترده قاچاق در اسلام آباد غرب توسط سازمان اطلاعات سپاه، درخواست اشد مجازات برای نابودگران جنگل های بلوط در اسلام آبادغرب مطرح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  دو شبکه گسترده قاچاق سازماندهی شده در شهرستان اسلام آباد غرب توسط پاسداران گمنام امام زمان( عج ) در سازمان اطلاعات سپاه کشف و منهادم شدند.

 

سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر  اظهار داشت: طی سه روز  گذشته یک مورد قاچاق سازمان یافته آرد توسط دو نفر در شهرک صنعتی مرصاد کشف گردید که در بررسی ها صورت گرفته توسط سازمان اطلاعات سپاه بیش از 400 کیسه آرد یارانه ای دولتی از این مکان کشف و ضبط گردید.

 

دادستان شهرستان عنوان کرد: این افراد به صورت سازماندهی شده اقدام به قاچاق آرد در طی ماه های گذشته نموده اند و مستندات نشان میدهد این افراد هزاران کیسه آرد یارانه ای قاچاق نموده اند.

 

ملایری همچنین خاطرنشان نمود: مورد دیگر  کارگاه غیر قانونی تولید چوب درختان بلوط به ذغال  در شهرک صنعتی شهرستان می باشد که با شناسایی نیروهای سازمان اطلاعات سپاه کشف و توسط پلیس آگاهی شهرستان پلمپ گردید. در این کارگاه پیش از 50 تن چوب درختان بلوط و مقادیر زیادی ذغال کشف و کارگاه پلمپ گردید.

 

دادستان اسلام آبادغرب عنوان نمود: این کارگاه غیرمجاز ضربه جبران ناپذیری بر منابع طبیعی شهرستان وارد نموده است و از قاضی محترم تعزیرات خواست با  بانیان آن برخود جدی نماید.

 

 

 

به گزارش خبرنگار  اسلام آباد خبر ،  پس از انتشار گسترده این خبر در شبکه های اجتماعی شهرستان یک گروه مردم نهاد موسوم به همیاران طبیعت در پیامی در شبکه های اجتماعی اعلام کردند؛ { این اقدام از تعزیر گذشته و یک جنایت در حق جنگل های بلوط است!  و در واقع این یک خیانت در حق مردم دیار بلوط است!

ما همیاران طبیعت ضمن تقدیر از داستانی، نیروهای خدوم انتظامی و پاسداران گمنام اطلاعات سپاه، جهت برخورد جدی با عاملان این خسارت غیر قابل جبران از دادستان محترم شهرستان و دستگاه قضایی تقاضای برخورد انقلابی داریم.}

 

 

عباس قنبری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اسلام آبادغرب در این رابطه گفت: با حمایت دادستان محترم و نیروهای جان بر کف سپاه و نیروی و اداره منابع طبیعی این موضوع در حال پیگیری قضایی است و انشاالله با استفاده از ادوات سنگین کوره تخریب و کلیه مقطوعات جنگلی و ادوات جرم به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری انتقال خواهد یافت و جهت متخلفین پرونده قضایی تنظیم خواهد شد.

 

وی افزود: ظاهرا این کارگاه با خرید مقطوعات جنگلی از اسلام آباد غرب و شهرهای همجوار مبادرت به تهیه ذعال میکند و بزودی بساط ان جمع خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد