خانم گل لیگ برتر فوتسال زنان آسیا در گفتگو با مرصاد:

ورزشکاران پس از کنار گذاشتن ورزش شغل و بیمه ای ندارند

کد خبر: 307069
|
15:49 - 1400/04/24
نسخه چاپی
ورزشکاران پس از کنار گذاشتن ورزش شغل و بیمه ای ندارند
خانم گل لیگ برتر فوتسال زنان آسیا گفت: همه ورزشکاران پس از کنار گذاشتن ورزش شغل و بیمه ای ندارند، به این معنا که فاقد پشتوانه هستند و این مشکلی است که به کرات درباره آن گفته شده است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سارا شیربیگی در گفتگو با خبرنگارمرصاد، اظهار داشت: همه ورزشکاران مشکلاتی دارند اما بنده به نمایندگی از بانوان خواستار رعایت برابری میان زنان و مردان ورزشکار هستیم.

 

این بانوی ورزشکار کرمانشاهی از وجود تبعیض میان زنان و مردان ورزشکار خبر داد و افزود: باید این تبعیض میان زن و مرد کاهش یابد زیرا زنان و مردان همگی زحمت می کشند.

 

شیربیگی یکی دیگر از مشکلات ورزشکار را عدم اشتغال دانست و گفت: ورزشکاران تا هنگامی که ورزش حرفه ای آنها به اتمام برسد درگیر ورزش هستند به همین دلیل شرایط استخدامی را از دست می دهند.

 

وی عنوان کرد: همه ورزشکاران پس از کنار گذاشتن ورزش شغل و بیمه ای ندارند، به این معنا که فاقد پشتوانه هستند و این مشکلی است که به کرات درباره آن گفته شده است.

 

خانم گل لیگ برتر فوتسال زنان آسیاییاز مشکلات مربوط به پاداش ها خبر داد و تصریح کرد: طی چندسال اخیر هرچه مسئولان قول دادند آن را پرداخت نکردند.

 

شیربیگی خاطرنشان کرد: وضعیت زنان ورزشکار بدتر از مردان است زیرا دستمزدشان یک سوم مردان است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد