دادستان اسلام آباد غرب در جمع رسانه های شهرستان مطرح کرد:

از انتقاد منصفانه به دور از تخریب و توهین حمایت می کنیم/ مدیران درخصوص عملکرد خود به رسانه ها و مردم پاسخگو باشند

کد خبر: 307137
|
18:02 - 1400/05/11
نسخه چاپی
از انتقاد منصفانه به دور از تخریب و توهین حمایت می کنیم/ مدیران درخصوص عملکرد خود به رسانه ها و مردم پاسخگو باشند
دادستان اسلام آباد غرب در جمع رسانه های شهرستان گفت: از انتقاد منصفانه به دور از تخریب و توهین حمایت می کنیم و مدیران درخصوص عملکرد خود به رسانه ها و مردم پاسخگو باشند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،جمعی از اصحاب رسانه در معیت مدیرکانون بسیج رسانه شهرستان با دادستان اسلام آبادغرب دیدار نمودند.  در این دیدار خبرنگاران ضمن  بیان مشکلات شهرستان به حواشی و مسائل ایجاد شده برای بعضی از رسانه های منتقد و شکایات متعدد از آنها با توجه به حضور این خبرنگاران در خط مقدم مبارزه با فساد و رانت  اشاره نمودند.

 

 همچنین در این جلسه به مشکلات و حضور افراد غیر بومی در  پتروشیمی و  منطقه ویژه نیز  اشاره و نارضایتی های بوجود آمده در بحث حضور افراد غیر متخصص در پتروشیمی  را به سمع و نظر ایشان رساندند.

 

 سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب ضمن تاکید بر حمایت از رسانه ها ، و بررسی مشکلات بوجود آمده تا حصول نتیجه ، بر اصل نقد منصفانه بر اساس مستندات تاکید کرد و بیان داشت رسانه ها باید مطالبه گری را بصورت جدی دنبال و چشم بینای جامعه باشند.

 

 وی تصریح کرد: از انتقاد منصفانه به دور از تخریب و توهین حمایت می کنیم و مدیران باید درخصوص عملکرد خود به رسانه ها و مردم پاسخگو باشند.

 

 دادستان شهرستان با اشاره به مسائل مطرح شده در خصوص شوراهای اسلامی و شهرداری گفت: مهمترین چالش شورای شهر اسلام آبادغرب انتخاب یک شهردار خوب، متخصص و به دور از حواشی می باشد.

 

 ملایری از اصحاب رسانه خواست، رفع مشکلات مهم مردم شهرستان  نظیر، بیکاری و مسکن را در اولویت کار خود قرار دهند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها