در راستای تجلیل از ایثار حافظان جنگل‌ها و منابع طبیعی صورت گرفت؛

نامگذاری یک خیابان به نام "شهدای جنگلبان " در حمیل

کد خبر: 307138
|
18:34 - 1400/05/11
نسخه چاپی
نامگذاری یک خیابان به نام "شهدای جنگلبان " در حمیل
در راستای تجلیل از ایثار حافظان جنگل‌ها و منابع طبیعی، یک خیابان به نام "شهدای جنگلبان " در حمیل نامگذاری شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت نهم مرداد روز جهانی جنگلبان  موسسات مردم نهاد شهرستان اسلام آبادغرب  در راستای تکریم زحمات جنگلبانان از شهرداری اسلام آباد غرب و حمیل درخواست نمودند خیابانی را بنام شهدای گرانقدر جنگلبان نامگذاری نمایند.

 

در همین راستا در شهر حمیل با حضور بخشدار،شهردار، روسای ادارات بخش حمیل، نماینده سازمانهای مردم نهاد شهرستان، مدیر و کارکنان منابع طبیعی اسلام آبادغرب، آیین نامگذاری یک خیابان به نام "شهدای جنگلبان "برگزار گردید.

 

در این مراسم که با همت شورای شهر و شهردار حمیل برگزار شد ، ناصری بخشدار حمیل ضمن ضرورت ارتقاء فرهنگ منابع طبیعی در سطح جامعه ،از خدمات بی شائبه پرسنل منابع طبیعی در صیانت از اراضی ملی قدردانی و  از همه مردم و ادارات جهت همکاری و همراهی با منابع طبیعی دعوت کرد.

 

در ادامه  مهندس جلوند ضمن تبریک روز جهانی جنگلبان ،شرحی از چگونگی نامگذاری خیابان شهدای جنگلبان ارائه نمود.

 

قنبری رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اسلام آباد غرب نیز ضمن تشکر از این حرکت فرهنگی، از کلیه مردم درخواست نمود که مانند گذشته در کنار پرسنل منابع طبیعی، در حفاظت و حراست از اراضی ملی کوشا باشند و از همراهی سازمانهای مردم نهاد شهرستان که در  فرهنگ سازی منابع طبیعی در شهرستان قدر دانی کرد.

 

هوشنگ رزمدیده نماینده موسسات مردم نهاد شهرستان اسلام آباد غرب گفت: نگاه فرهنگی شهردار حمیل قابل تقدیر است و به نمایندگی از سوی موسسات مردم نهاد شهرستان با عنایت به تعامل و همکاری مهندس جلوند شهردار حمیل با اهدا لوح تقدیر و کتاب از ایشان تقدیر نمود.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد