هشدار دادستان اسلام آبادغرب درخصوص کلاهبرداری در شهرستان؛

جمع آوری کمک مالی تحت عنوان کمک به محرومین و نیازمندان بدون مجوز ممنوع می باشد

کد خبر: 307142
|
10:33 - 1400/05/13
نسخه چاپی
جمع آوری کمک مالی تحت عنوان کمک به محرومین و نیازمندان بدون مجوز ممنوع می باشد
دادستان اسلام آبادغرب با هشدار درخصوص کلاهبرداری در شهرستان گفت: جمع آوری کمک مالی تحت عنوان کمک به محرومین و نیازمندان بدون مجوز ممنوع می باشد.

سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با   اسلام آباد خبر ، اظهار کرد: برخی افراد سودجو تحت عنوان سرمایه گذاری در شهر اسلام آبادغرب با حربه جذب نیرو  و بزک کردن جمعی از جوانان مذکر و مونث اقدام به جلب توجه مردم نموده اند، در حالی که هیچ گونه مجوزی از هیچ ارگانی ندارند که با بررسی سوابق سوء این افراد توسط دادستانی شهرستان مشخص گردید که این فرد یا افراد سوابق جعل ، کلاهبرداری و امثالهم دارند   و قصد کلاهبرداری در شهرستان دارند.

 

 

وی عنوان کرد: ازمردم شریف شهرستان تقاضا می شود هر چند به خاطر بیکاری و مشکلات اقتصادی مردم در فشار هستند اما باید مراقبت نمایند که فریب وعده های دروغین ایجاد شرکت وکارخانه توسط چنین افراد کلاهبرداری را نخورند.

 

 

دادستان شهرستان گفت: افرادی که سوابق سوء کیفری دارند وادعای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در شهری با آمار بیکاری بالا(اسلام آباد غرب) دارند و با اقدامات اغفال آمیز قصد اغفال مردم را دارند، مردم مراقبت نمایند هیچ گونه سرمایه گذاری یا پرداخت وجه به این افراد یا شرکت ها نداشته باشند چون در صورت چنین کلاهبرداری هایی اعاده اموال به مردم سخت و بعضا" هم امکان پذیر نمی باشد.

 

 

ملایری همچنین درخصوص اعلام جمع آوری کمک های خیرخواهانه در فضای مجازی هشدار داد و گفت: اعلام شماره حساب اشخاص حقیقی و حقوقی جهت جمع آوری کمک مالی تحت عنوان کمک به محرومین و نیازمندان بدون مجوز ممنوع می باشد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد