بمناسبت روز خبـــرنگار صورت گرفت؛

تذکر یک خبرنگار به مردم و مسئولین؛ رعایت قانون و دستورالعمل های بهداشتی جهت جلوگیری از بروز فاجعه انسانی

کد خبر: 307156
|
18:56 - 1400/05/17
نسخه چاپی
تذکر یک خبرنگار به مردم و مسئولین؛ رعایت قانون و دستورالعمل های بهداشتی جهت جلوگیری از بروز فاجعه انسانی
بمناسبت روز خبـــرنگار، یک خبرنگار به مردم و مسئولین؛ جهت رعایت قانون و دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از بروز فاجعه انسانی تذکر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، علی احمدیان خبرنگار و مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان اسلام آبادغرب بمناسبت 17مــرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبـــرنگار با حضور در گلزار شهدای اسلام آباد غرب با نثار فاتحه و گل افشانی قبور مطهر شهدا با شهدای والامقام تجدید میثاق نمود.

 

 وی هدف از برگزاری این آیین معنوی بدون حضور جمعیت، را تذکری به جامعه و مسئولین جهت یادآوری رعایت دستورالعمل های بهداشتی و قانونمنداری با تأسی از ولایت و شهدا ذکر کرد.

 

 احمدیان گفت: با کمال تأسف و تأثر امروز بیش از ۵۰۰ نفر از هموطنان عزیزمان بر اثر ویروس کرونا جان باختند که لازم است جهت جلوگیری از تداوم این فاجعه انسانی  علاوه بر تشدید اقدامات دولتی، مردم نیز بیش از پیش  دستورالعمل ها و مقررات را رعایت نمایند.

 

 وی عنوان کرد: بمناسبت هفته خبرنگار و با توجه به مشکلات شهرستان برنامه های متعددی من جمله دیدار با امام جمعه شهرستان، بازدید از بیمارستان اسلام آبادغرب و عرض خداقوت به پزشکان و پرستاران در خط مقدم جبهه سلامت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

 مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان ساخت: با توجه به آمار بالای بیکاری شهرستان و به تبع آن افزایش آسیب های اجتماعی، بازدید خبرنگاران از منطقه ویژه و پتروشیمی در دست احداث اسلام آباد غرب بعنوان واحد‌های اشتغالزایی آینده شهرستان نیز پیش بینی شده و در راستای حمایت از تولید و رفع موانع تولید، دیدار با دادستان و فرماندار شهرستان صورت خواهد گرفت.

 

 وی تصریح کرد: خبرنگاران شهرستان در رفع مشکلات شهرستان و امیدآفرینی در جامعه نقش بسزایی داشته و دارند و مدیران هم بعنوان خادمین مردم می توانند با اطلاع رسانی خدمات دستگاه متبوع خود و دستاوردهای انقلاب نقش مفیدی در این راستا ایفا نمایند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد