منتظر تصمیم ستاد کرونا درباره تعطیلی هستیم

کد خبر: 307163
|
22:39 - 1400/05/20
نسخه چاپی
منتظر تصمیم ستاد کرونا درباره تعطیلی هستیم
منتظر تصمیم ستاد کرونا درباره تعطیلی هستیم : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منتظر هستیم که ستاد ملی کرونا در مورد تعطیلات تصمیم بگیرد، اگر تصمیم بر تعطیلی گرفته شد، برای اینکه مردم کمتر درگیر مسئله شوند، پای کار خواهیم بود. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر حسین سلامی عصر چهارشنبه در حاشیه نشست ویژه ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران گفت: بدنبال تأکیدات بسیار مؤثر و ارزنده امروز رهبر معظم انقلاب در موضوع ضرورت اتخاذ تصمیمات فوری و مؤثر برای مقابله گسترش جهش وار ویروس کرونا در سطح کشور، ستاد عملیات مقابله با کرونا استان تهران با همه اعضا تشکیل جلسه داد تا در این موضوع تصمیمات اساسی و اقدامات سختگیرانه و یاری طلبیدن از همه عناصری که در این مسئله از جمله مردم مؤثر هستند تصمیماتی گرفته شود.

 

وی ادامه داد: آنچه در جلسه امروز تصمیمی‌گیری شد، این بود که از فردا مجدداً اجرای مؤثر و مستمر و قوی طرح محله محور شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی دوباره با همکاری و مشارکت سازمان بسیج مستضعفین و سپاه‌های استانی سپاه پاسداران و همه دستگاه‌ها و نهادهای بهداشتی و درمانی و وزارت بهداشت کشور در تمام کشور آغاز شود.

 

فرمانده کل سپاه گفت: در این جلسه تأکید شد که ظرفیت‌های وسیعی برای گسترش واکسیناسیون اتفاق بیفتد، بنابراین به عنوان سپاه و بسیج آمادگی داریم هر تعدادی که واکسن در اختیار ما قرار بگیرد به همان تناسب مراکز واکسیناسیون را گسترش دهیم و از طرف دیگر مراکز موجود را با چند شیفته کنیم.

 

سردار سلامی یادآور شد: منتظر هستیم که ستاد ملی کرونا در مورد تعطیلات تصمیم بگیرد، اگر تصمیم بر تعطیلی گرفته شد، هم نیروی انتظامی و هم بسیج و هم وزارت بهداشت و در کنار آن همه دستگاه‌هایی که در مسئله اجرای کامل ضوابط مربوط به این تعطیلات هستند، قرار شد که پای کار باشند تا فضایی فراهم شود که مردم کمتر درگیر این مسئله شوند.

 

وی با بیان اینکه ما تجربه جهاد ملی مانند دفاع مقدس را داریم گفت: از مردم می‌خواهیم که در یک جهاد ملی، همانند دوران دفاع مقدس با این بیماری مبارزه کنند، چرا که در این بیماری و خطر، عامل اصلی مقابله خود مردم هستند و اگر مردم همکاری کنند و دستگاه‌های مسئول تمام تلاش خود را به کار بگیرند، حتماً از این موج هم عبور خواهیم کرد. همکاری مردم در عبور از پیک ضروری است.