رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب:

موسسات مردم نهاد قوی ترین نهادهای مردمی برای رشد و پیشرفت جامعه هستند

کد خبر: 307166
|
21:37 - 1400/05/22
نسخه چاپی
موسسات مردم نهاد قوی ترین نهادهای مردمی برای رشد و پیشرفت جامعه هستند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: موسسات مردم نهاد تشکل هایی قانونی برای تحقق جامعه بالنده و قوی ترین نهادهای مردمی برای رشد و پیشرفت جامعه هستند.

 

  خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با   اسلام آباد خبر ،  با تبریک سالروز موسسات مردم نهاد گفت: اسلام آبادغرب با بیش از ۲۰ سازمان مردم نهاد و بیش ۱۰ موسسه فرهنگی هنری فعال یکی از شهرهای پرپتانسیل در حوزه فعالیت های اجتماعی است.

 

وی افزود : موسسات مردم نهاد قوی ترین نهاددهای مردمی برای رشد و پیشرفت جامعه هستند و باید از ظرفیت این موسسات و سازمان ها بیش از گذشته بهره برد.

 

تمری افزود: فعالیت های سازمان های مردم  نهاد و موسسات فرهنگی هنری که واسطه مردم و حاکمیت هستند در سال های اخیر در سطح شهرستان رشد چشمگیری داشته و ظرفیت مردم نظام را نیز تقویت کرده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: اسلام آبادغرب شهرستان پرظرفیت و با پتانسیل بالا است و ویژگی ها و شاخصه های مثبت آن به مراتب بیشتر از کاستی های آن است‌ و هم اکنون این شهرستان در حوزه های مختلف حرف زیادی برای گفتن دارد.  

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: نباید یک اتفاق و حادثه ناگوار که ممکن است در هر نقطه ایران رخ دهد ما را نسبت به روند رشد و توسعه شهر ناامید کند بلکه باید با نگاه به ویژگی های مثبت شهرستان ؛ امیدوارانه برای رشد و پیشرفت شهرمان گام برداریم.  

 

تمری تصریح کرد: برجستگی های این شهر در حوزه های مختلف این شهر را از سایر شهرستان های استان ممتاز تر کرده است و باید این برجستگی ها را بشناسیم و وظیفه همه نهادها به ویژه نهادهای مردمی است که در این حوزه تلاش کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با تبریک روز ۲۲ مرداد به عنوان روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی گفت : در سال گدشته و سال جدید ارتباط خوبی بین این اداره و موسسات مردم نهاد شکل گرفته و این اداره فعالیت مستمری با تشکل های اجتماعی داشته که مورد تقدیر استانداری کرمانشاه قرار گرفت.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها