به مناسبت روز پزشک صورت گرفت؛

تجلیل از پزشکان بیمارستان اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 307190
|
16:55 - 1400/06/01
نسخه چاپی
تجلیل از پزشکان بیمارستان اسلام آبادغرب+تصاویر
به مناسبت روز پزشک از پزشکان بیمارستان اسلام آبادغرب تجلیل بعمل آمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت روز پزشک  وزاد روز تولد ابوعلی سینا با حضور جمعی از مسئولین و نماینده موسسات مردم نهادشهرستاناز پزشکان بیمارستان اسلام آبادغرب تجلیل بعمل آمد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب با تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان در دهه دوم محرم، روز پزشک را تبریک گفت و از خدمات و جهاد این عزیزان تقدیر نمود.

وی با اشاره به مبارزه با کرونا بعنوان اولویت اول دولت جدید، عنوان کرد: خیلی از اقشار بازنشسته پزشکان و پرستاران با وجود بازنشستگی برگشتند و به مقام والای شهدای سلامت نائل گشتند و اینها همانند شهدای دفاع مقدس برای ما الگو هستند.

 

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب اظهار کرد: ما به پاس زحمات و خدمات شما به اینجا آمده ایم که بصورت نمادین از جامعه پزشکان قدردانی نماییم.

 

وی افزود: بیمارستان مظهر مشکلات ناشی از کروناست، با وجود هشدار ها و اقدامات فرهنگی و رسانه ای آمار مبتلا به کرونا روز به روز افزایش یافته و درگیر موج پنجم همه گیری این ویروس منحوس شده ایم، لذا لازم است مردم هم برای کاهش بار مشکلات پزشکان و پرستاران دستوالعملهای بهداشتی را رعایت نمایند.

 

 

سرهنگ سلطانقلی فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با تبریک روز پزشک و عرض خداقوت به جهادگران سلامت گفت: انشاءالله این اقدامات جهادی ذخیره آخرت شما عزیزان قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: سپاه و بسیج در طرح شهید سلیمانی و پیش از آن از ابتدای شیوع این ویروس در کنار کادر بهداشت و درمان بوده و در هر جایی نیاز به یاری باشد سپاه و بسیج در خدمت رسانی به مردم پیشقدم است.

 

سید سجاد ملایری دادستان شهرستان نیز ضمن تبریک و خداقوت به پزشکان گفت:  با تدبیر و حمایت دستگاه قضایی فاز دوم بیمارستان اسلام آبادغرب که بر اثر زلزله سال 96 آسیب دیده بود بازسازی و مقاوم سازی گردید و اکنون در این برهه از زمان با شیوع ویروس کرونا، اهمیت  این نعمت هم برای مردم و هم برای جهادگران سلامت بیشتر دیده می شود.

 

 

هوشنگ رزمدیده به نمایندگی موسسات مردم نهادشهرستان از زحمات پزشکان و کادر درمان قدردانی نمود و گفت: در معیت مسئولین ارشد شهرستان خدمت شما رسیده ایم تا خداقوتی بگوییم و یادآوری کنیم که همیشه به یاد شما هستیم و زحمات شما برای مردم و مسئولین قابل درک است و قابل احترام است.

 

دکتر نادری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تقدیر از همکاران گفت: امروز کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد و ما بهتر می دانیم  کارهمکاران عزیز با وجود تمام مشکلات و کمبودهاایثار است.

 

دکتر علیئی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب به نمایندگی از پزشکان ازمسئولین وموسسات مردم نهادشهرستان تشکر نمود.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها