همیشه پیشمرگ بودن برای امنیت و آسایش مردم را مشق می‌کنیم

کد خبر: 307193
|
18:48 - 1400/06/01
نسخه چاپی
همیشه پیشمرگ بودن برای امنیت و آسایش مردم را مشق می‌کنیم
همیشه پیشمرگ بودن برای امنیت و آسایش مردم را مشق می‌کنیم : فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه با گسترش واکسیناسیون و طرح شهید سلیمانی و همکاری مردم و فداکاری مومنانه و شرافتمندانه کادر درمان در آینده نه چندان دور این ویروس را مهار کنیم گفت: همیشه پیشمرگ بودن، قربانی و فدا شدن برای امنیت و آسایش مردم را مشق می‌کنیم. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران درباره اجرای طرح شهید سلیمانی در اصفهان اظهار داشت: مشارکت بسیار خوب و فعال و مبتکرانه سپاه و بسیج در طرح به نام شهید سلیمانی با پرچمداری استان اصفهان آغاز شد؛ به عبارت دیگر ابتدا طرح در این منطقه به صورت نمونه اجرا شد و پس از موفقیت در کل کشور تعمیم یافت.

وی افزود: اجرای این طرح توانست در فراگیری‌های قبل کرونا به عنوان ابزار پیشگیری و مهار کرونا و بازگرداندن شرایط به وضعیت قابل قبول موثر باشد؛ این روزها بواسطه تاکید و سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرای این طرح که در ماه‌های اخیر به دلایلی با سستی‌هایی مواجه شده بود دوباره احیا شد و بسیجیان برای اجرای آن با همکاری وزارت بهداشت وارد میدان شدند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: در این طرح مجدد عزیزان بسیجی خانه به خانه مراجعه کرده و ضمن شناسایی و غربالگری بیماران، در صورت نیاز بیماران را قرنطینه می‌کنند و از سوی دیگر برای خانواده‌هایی که توان تامین مایحتاج زندگی خود را ندارند و یا نمی‌توانند داروهای خود را تهیه کنند، بسیجیان در طرح شهید سلیمانی برای آن‌ها انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: همچنین بسیجیان ما در طرح سراسری واکسیناسیون کرونا هم شرکت کردند به نحوی که فقط در استان اصفهان شش مرکز تجمیعی واکسیناسیون را انجام می‌دهند؛ البته در سایر مراکز ۲۸ گانه واکسیناسیون هم به لحاظ تامین نیروی انسانی مشارکت دارند.

سردار سلامی گفت: در کنار این فعالیت‌ها یک بیمارستان ۱۵۰ تختی برای بیماران کرونایی توسط بیمارستان شهید صدوقی نیروی زمینی سپاه در این استان در حال راه اندازی است که به‌زودی فعالیت خود را با پذیرش بیماران کرونایی، آغاز خواهد کرد؛ بنابر این سپاه تا انتهای این بیماری در کنار مردم خواهد بود و حتی امکانات و تجهیزات خود را با هدف کمک به مردم گسترش می‌دهد.

وی بیان داشت: با گسترش واکسیناسیون و طرح شهید سلیمانی و همکاری مردم و فداکاری مومنانه و شرافتمندانه کادر درمان در آینده نه چندان دور این ویروس را مهار کنیم؛ ما همیشه پیشمرگ بودن، قربانی و فدا شدن برای امنیت و آسایش مردم را مشق می‌کنیم، چون این آرزوی ما است.

 

انتهای پیام/ک